Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag van de dag 27 november

256800067_1797095183818950_1163598997965360775_n.jpg?_nc_cat=106&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=m7jQhIf7ecUAX9sGlRe&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=3b2d723169f1c87f45990db83587712d&oe=61A77E60

Als welk dier wil je terug komen?  


Huiskat. Lekker luieren en bediend worden. 

Of zeekoe, omdat ze zo schattig zijn en geen natuurlijke vijanden hebben (behalve de mens uiteraard).

Als een Tuinfluiter 😁 ik wil kunnen vliegen.

Orka. Fascinerende mooie beesten. Ik zou het mooi vinden om de onderwater wereld te ontdekken. Samen met mijn familie optrekken en natuurlijk 'on top of the food chain' staan, niet teveel achterom hoeven te kijken behalve naar de mens... Die moet ik dan wel in de gaten houden. 

Brienne schreef op 27-11-2021 om 08:48:

Orka. Fascinerende mooie beesten. Ik zou het mooi vinden om de onderwater wereld te ontdekken. Samen met mijn familie optrekken en natuurlijk 'on top of the food chain' staan, niet teveel achterom hoeven te kijken behalve naar de mens... Die moet ik dan wel in de gaten houden.

Ik ook. Ik vind orka's ook echt heel fascinerend. Hoop er ook echt ooit een in het wild te zien.

Als een hond.

Als een huiskat. En dan heerlijk opgerold voor de houtkachel liggen of lekker gekroeld worden door m’n baasje en zomers lekker in het zonnetje liggen. 

Ik twijfel nog tussen kat (lekker niksdoen en me als prinses laten verzorgen ) of als luis (in de pels) van bepaalde mensen die dat verdienen 

boerderijkat. Ultieme vrijheid en veel jaagbare hapjes in de buurt. En toch ook verzorging en een knuffel als je daar een keer zin in hebt.

Een witte wolf .

Niet één. Ik heb hier denk ik een vrij cynische opvatting over: dieren zijn op deze wereld veel te afhankelijk van mensen. Ze kunnen het goed treffen (vertroeteld worden als huisdier) maar ook heel slecht (varkens in slachterijen, honden die verwaarloosd of mishandeld worden).
Dus nee, ik wil geen dier zijn....

Een mustang op 'n Amerikaanse ranch

AttentiveCobra73

AttentiveCobra73

27-11-2021 om 10:18

als een vogel 

Een otter of een zwaluw. Omdat ze zo mooi bewegen. 

Friezinnetje

Friezinnetje

27-11-2021 om 10:53 Topicstarter

Ik twijfel tussen een aantal
Ik zou wel een grote roofvogel willen zijn, die in de bergen vliegt. Zodat ik een mooi uitzicht heb van boven
Of een kat, idd lekker binnen bij de kachel, niet zo veel doen
Of een bultrugvis. Heel groot, mooi om onder water te leven. en bultruggen zingen ook nog naar elkaar. Lijkt me ook geweldig. 
En soms wil ik een valse hond zijn, zodat ik iedereen die vervelend is, mijn tanden kan laten zien 

CuddlyReindeer95

CuddlyReindeer95

27-11-2021 om 11:19

Als een kat of een vogel. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.