Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag van de dag 27 januari

271739660_1837521386442996_2052360794896074453_n.jpg?_nc_cat=103&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=KSB0fP3KK3gAX-gG3yx&_nc_oc=AQm-DwmVw1MF2CC4eYlFG6laMcFfvs_STSpuQlJ9Nij-9SSv6bNmJWrBmczhu0s1AoM&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=00_AT8-TPmg7cKyPncsLi1WuIVmGTavcQ2GATWbLiq32Em2eg&oe=61F6F59A

Met wie wil jij deze zomer bijkletsen? Of volgende week?  

Met oud-buren die naar 'de grote stad" zijn verhuisd. Zou ook met mijn sibling (buitenland) zonder beeldscherm willen bijkletsen.

te veel mensen, die ik veel te weinig zie door mijn omstandigheden. Maar zaterdag in elk geval met een lieve forumvriendin.

Teveel mensen. Doordat wij 2,5 jaar voor corona geëmigreerd zijn, veel gewerkt hebben en het reizen nu niet of moeilijk gaat, wordt de lijst alleen maar langer. 
contact is nu alleen maar digitaal, is toch minder leuk. 

Met een van mijn beste vriendinnen die ik heb leren kennen toen ik in de VS woonde. 

Met mijn beste vriendin die in de UK woont en die ik inmiddels al twee jaar niet heb gezien (we videobellen wel regelmatig).
En mijn broer en schoonzus die in Zuid-Amerika wonen. Videobellen met hen is vaak lastig, want hun internetverbinding is niet betrouwbaar.

Origina schreef op 27-01-2022 om 09:04:

Met mijn beste vriendin die in de UK woont en die ik inmiddels al twee jaar niet heb gezien (we videobellen wel regelmatig).
En mijn broer en schoonzus die in Zuid-Amerika wonen. Videobellen met hen is vaak lastig, want hun internetverbinding is niet betrouwbaar.

Dit. Ik heb járen voor binnenlands tarief via een vast Amsterdams nummer (Calls Discount) internationaal kunnen bellen. Naar vaste nummers bellen, is voor mij gratis. Maar het werkt niet meer 

Aangezien we nogal kunnen kletsen, kost een 'telefoontje' zoals destijds (lees: úren) me al bijna net zoveel als een ticket!!!

Met een aantal vriendinnen die ik sinds corona, ziekte en onze verhuizing weinig zie
En een tante, die we inmiddels al 3 jaar niet meer gezien hebben, ze werkt in een cruciaal beroep en is daardoor heel voorzichtig met haar contacten buiten haar werk en ze woont ook niet om de hoek.
Met allemaal kan ik zo een uur of langer aan de telefoon hangen, maar dat is toch anders dan bij elkaar komen, elkaar zien en bijpraten.

Met een lieve vriendin die ik al ruim 20 jaar ken maar door Corona niet meer live heb gesproken. Ze woont aan de andere kant van het land en normaal spreken we halverwege af in een restaurant ofzo. Echter weigert zij mee te doen aan de Coronacheck-app dus het moet wel eerst beter weer worden zodat we buiten kunnen afspreken, de zomer lijkt me prima dus.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

27-01-2022 om 09:56

Niemand.

Een van mn vriendinnen spreek ik veel te weinig. Gelukkig komt ze volgende week. Heb er echt zin in om met haar te kletsen. We hebben laatst gebeld en dat was al zo fijn.  
Een andere vriendin komt ook binnenkort. Zou al eerder, maar ze kreeg Corona. 

Bijkletsen, daar ben ik niet zo goed in
Maar ik denk 2 vriendinnen die ik al dik een jaar niet gesproken heb 😊

Niemand. De mensen die belangrijk zijn voor mij, zie ik regelmatig.

Daarvoor ga ik niet wachten tot de zomer, als ik met iemand wil bijkletsen dan zorg ik dat ik daar nu tijd voor maak.

met een goede vriendin die ik niet vaak zie maar verschrikkelijk zwanger is op moment.

Envelop schreef op 27-01-2022 om 13:18:

Daarvoor ga ik niet wachten tot de zomer, als ik met iemand wil bijkletsen dan zorg ik dat ik daar nu tijd voor maak.

Dit geldt voor mij ook.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.