Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag van de dag 26 oktober

245313097_1774065769455225_7442086590250033581_n.jpg?_nc_cat=102&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=3NrkxLGUX6YAX-k-wDp&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=663d77c26d6c0ed5a7b22fe00ced44bd&oe=619DCE3E

Dinsdags voor mij minste energie, dusss... 


AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

26-10-2021 om 07:18

Leuke vraag! Van (klassiek) zingen en van yoga. Oww en van bedpret  (Ben single maar er is wel eehh iets aan de gang sinds een paar weken, maar nog te vroeg om al dingen zeker te weten hoe en wat)

Van goed slapen 

Een strandwandeling met de wind in mijn gezicht. Niet te zonnig graag een beetje regen mag zelfs.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

26-10-2021 om 07:20

Poezie schreef op 26-10-2021 om 07:18:

Van goed slapen

Dat ook 

van sporten en m’n hobbies 😀

Die vraag kan ik niet beantwoorden want ik ben aan het herstellen en werkelijk álles kost mij energie. Alleen slapen en liggen helpen.

Eigenlijk vind ik het een rotvraag. Ook leuke dingen kosten energie! Ik snap wel wat er wordt bedoeld zo ongeveer, maar mijn energie is beperkt en ik kan er niet ‘even’ wat meer van produceren ofzo. Was het maar waar. 

plezier maken 

Roadtrippen door de USA!

En winterzwemmen

ToetieToover schreef op 26-10-2021 om 07:41:

Die vraag kan ik niet beantwoorden want ik ben aan het herstellen en werkelijk álles kost mij energie. Alleen slapen en liggen helpen.

Eigenlijk vind ik het een rotvraag. Ook leuke dingen kosten energie! Ik snap wel wat er wordt bedoeld zo ongeveer, maar mijn energie is beperkt en ik kan er niet ‘even’ wat meer van produceren ofzo. Was het maar waar.

Zo herkenbaar. Van sommige leuke dingen krijg ik wel energie, maar ze kosten het ook. Vaak meer dan ze opleveren.

Dus voor mij is het enige goede antwoord een goede nacht slaap. Maar uitgerekend vannacht viel ook dat tegen

Goed slapen maar ook... 
Een leuke reactie van iemand. 2 heel verschillende dingen waar je verschillende energie van krijgt.

Poezie schreef op 26-10-2021 om 07:18:

Van goed slapen

Ik ook😂 zeker na een nacht waarbij dreumes het huis op stelten gezet heeft haha

Ohja van minstens 10 uur in m'n bed waarvan minimaal 8 uur ook echt slapen. 

Van chocola
Van zo meteen met de twee honden door een stil bos lopen. Nooit bedacht dat wat ze zeggen over zwijgend wandelen in groene omgevingen waar zou zijn. 
En dan daarna die chocoladereep

Van een lange boswandeling 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.