Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

vraag van de dag 26 november

255502254_1797096563818812_8397700377318647454_n.jpg?_nc_cat=107&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=z_swK3khi7IAX8IsabZ&tn=Wt_arNNlr6fOksrr&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=f881c2346a427335c8bb1aea80db3b9a&oe=61A5EDFD

Welke beslissing pakte goed uit in je leven?


PriceyRook54

PriceyRook54

26-11-2021 om 08:37

Emigreren. Beste beslissing ooit.

Op relatief jonge leeftijd kinderen gekregen. 

Het diagnose traject in de ggz in gaan toen ik bang was weer vast te lopen.

De meest recente verhuizing. Wat een heerlijk huis. De beste buurvrouw die ik me kan wensen!
Dan neem ik de ieniemienie nadelen voor lief. 

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

26-11-2021 om 08:58

Een baan vér onder mijn opleidingsniveau.  Wat heeft dat een rust in mijn hoofd gegeven.

Solliciteren naar een andere baan. Dat heeft toen een heleboel andere veranderingen in gang gezet. Met uiteindelijk ook het krijgen van mijn kind. 

Me door laten verwijzen voor psychotherapie, lang geleden. Daar heb ik veel aan gehad.

Ik heb van veel beslissingen spijt en ik wil regelmatig de tijd terugdraaien maar waarschijnlijk kies ik dan weer hetzelfde omdat ik de gevolgen niet kan overzien. Kon ik maar even terug om mezelf te vertellen hoe een beslissing gaat uitpakken!

Het besluit om het huis te kopen waar ik nu woon, was een goed besluit.

Mijn besluit in de omgeving van mijn ouders te blijven wonen en mijn fijne huisje in 't bos. 

Weggaan bij mijn ex.
ik gaf ‘het perfecte plaatje’ op om drie hoog achter te gaan zitten. Dat was gelukkig van tijdelijke aard. 

nu heb ik een man  waar ik wél gelukkig mee ben en ben ik, ziek en wel, 100x gelukkiger dan toen ik fit en relatief gezond bij mijn ex was. 

Van baan veranderen met deze keuze zit ik meer op mijn plek.

Beginnen met (passief)beleggen in Coronatijd.

Hier ook andere baan en dat we de stap genomen hebben om onze eerste flat te kopen 25 jaar geleden. 

SpiritedMagpie74

SpiritedMagpie74

26-11-2021 om 11:42

Emigreren van de Randstad naar het Noorden van Nederland.
Scheiden. Had ik 10 jaar eerder moeten doen.
En de beslissing om naar een levens-coach te gaan.

Mijn grote beslissingen pakten altijd slecht uit, dus ik denk maar nergens meer over na. Dingen gaan zoals ze gaan en het zal wel goed zijn

Jong kinderen krijgen. Nooit spijt van gehad.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.