Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag van de dag 26 februari

q-Rjs2XjVlf5qL7eYg5bUDtw&oe=621F4A1E" alt="274796306_1868500076678460_1958208414990766345_n.jpg?_nc_cat=105&ccb=1-5&_nc_sid=8bfeb9&_nc_ohc=p-N4KbrnMR8AX94Qq6L&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=00_AT-aMgKC1xCkiedn-BMq-Rjs2XjVlf5qL7eYg5bUDtw&oe=621F4A1E" />


Naar wie zou je nog graag een dankbericht willen sturen? 

Friezinnetje

Friezinnetje

26-02-2022 om 09:19 Topicstarter

Oh wat vreemd, ik zie de foto niet. 

Nou ja, ik zou graag een manager een bedankje willen sturen, omdat zij, na een vreemd voorval, wel in mij geloofde en er voor gezorgd heeft dat ik op een andere locatie mijn werk kon doen.

Ik bedank mensen eigenlijk altijd gelijk nadat ze iets voor me gedaan hebben. 

Het is heel lang geleden dat ik iemand iets gevraagd heb (wat me nu nog zó erg heugt dat ik ze nu nog extra wil bedanken).

Ik ben tamelijk zelfvoorzienend en dat is misschien een probleem.

Ik zou hier heel zwaar over na moeten denken; ik wil niemand beledigen die me heeft geholpen. Maar mijn hoofd staat er niet zo naar.

redbulletje schreef op 26-02-2022 om 09:31:

Ik bedank mensen eigenlijk altijd gelijk nadat ze iets voor me gedaan hebben.

Ik ook. Ik stuur een bloemetje, of een kaart, al naar gelang de dienst die ze me verleend hebben, of ze krijgen meteen een bedankje van me als ze me geholpen hebben.

Mijn vroegere yoga-docente, die in mij een yoga instructrice zag en dat had ik destijds zelf niet bedacht. Ik heb haar al bedankt maar ik zou best nog eens willen delen hoe mijn weg sindsdien is verlopen. 

Een manager die zag dat ik na een heftige privé gebeurtenis er zo doorheen zat dat hij mij naar huis heeft gestuurd om uit te rusten. Ik had zelf niet in de gaten dat het niet zo goed met mij ging. 

De overbuurvrouw die we vroeger hadden. Toen ik als kind mijn vader verloor kwam zij buiten naar me toe en pakte ze mijn handen om te vertellen hoe erg ze het voor me vond. Het is bijna 40 jaar geleden, maar het heeft grote indruk gemaakt, toen kon ik dat niet zo uiten. 
Ze was een van de weinigen die aandacht voor me had, veel mensen weten of wisten niet zo goed wat ze met de kinderen moeten in zo'n situatie, dus de meeste mensen richtten zich op mijn moeder en negeerden ons eigenlijk.

Wat lief Rondstruiner.
Zo heb ik ook ooit een leraar gehad die mij wel door een moeilijke periode heeft geholpen. Heb ik hem gelukkig later ook wel kunnen vertellen, dat dat veel betekend heeft. Bijzondere man.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.