Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag van de dag 26 december

Nog een kerstvraag voor vandaag:
wat is je favoriete kerstversiering? Natuurlijk het liefst met foto! 


een knullig versierde kerstboom. Zo’n kinderboom, zeg maar. Met een zelfgemaakt stalletje eronder. 
Foto’s heb ik niet. 

Friezinnetje

Friezinnetje

26-12-2021 om 09:24 Topicstarter

ik heb niet een vaste versiering, maar ik vind een mooie krans of toef op mijn voordeur altijd feestelijk staan. Meestal maak ik deze zelf. 

129816270_1545831022278702_6514647827854134055_n.jpg?_nc_cat=107&ccb=1-5&_nc_sid=8bfeb9&_nc_ohc=F_irt41tLVcAX84nYf2&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=00_AT82jkluDsz297AGycnTzxhOvqeWn-feE7Pf-65C06BYWQ&oe=61ECBC01

Hier helemaal niks van kerstversiering. Wel een paar mooie bossen bloemen en kandelaars. Ik ben gek op kaarsen.

Ik heb een Rudolph the red nose raindeer waar een theelichtje in kan.

95-D0-CD4-F-6-E75-49-B5-BD2-A-7-F12-AA477124.jpg

Mijn adventskalender van Villeroy & Boch 

Wat prachtig Irregular_Choice!

Zelf heb ik alleen een simpele kerstboom en wat rode kerststerren (deze beschouw ik als mijn favoriete kerstversiering) staan.

vanwege de herinnering. Een kinderkerststalletje met lieve poppetjes. Als herinnering aan mijn oma gekocht een jaar of 20 geleden voor mijn dochter. Die had me de opdracht gegeven iets moois kleins als herinnering te kopen. nu zegt dochter... waarom een kerststal,ik dacht juist 1 x per jaar een herinnering zien aan haar overgrootoma,leek me mooi.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

26-12-2021 om 10:03

Mijn hele kerstboom is mijn favoriet. Elk jaar kopen dochter en ik nieuwe kerstballen/ornamenten, het liefst telkens in andere steden of op kerstmarkten in Duitsland bijvoorbeeld.  Dus de kerstballen staan symbool voor een heleboel jaren gezellige uitstapjes. 

handgeschilderde kerstballen van de wereldwinkel. Heb ze nog op zolder liggen want vertrouw er de kinderen nog niet mee. Ik denk/hoop dat het volgend jaar wel weer kan, maar nu verhangen ze nog alles en lazert er regelmatig iets uit de boom 

DSC-0694.jpg

Hongkong 

Florida 

DSC-0693.jpg

Zuid Afrika

DSC-0692.jpg

Ik vind het altijd mooi om een groot kerststuk (met kaars of winddicht erin) op tafel te hebben staan, dat vind ik nog mooier dan een kerstboom! Helaas (nou ja..) gaan we dit jaar vrij vlak na kerst op vakantie en vond ik het wat zonde van het geld, dus dit jaar niet gekocht. 

In m’n kerstboom zijn m’n favoriete versiering de kerstballen die m’n jongste zoon heeft uitgezocht, vanwege de herinneringen  

Leuk idee, bulletje! Kerstballen ipv koelkastmagneten

MoederBarberin schreef op 26-12-2021 om 10:45:

Leuk idee, bulletje! Kerstballen ipv koelkastmagneten

De koelkastmagneten zijn bij mij ook vertegenwoordigd hoor! En in grotere getalen dan kerstornamentjes, want die laatste zie je minder vaak. Heb ook een leuke uit Canada en uit San Franciso, maar die hangen er nu niet in want die zijn rood. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.