Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag van de dag 24 oktober

245079485_1771070673088068_4127542255639038054_n.jpg?_nc_cat=104&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=o8dechPgZlAAX_-igqY&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=17b940ced2dab2e2532685cc7e14e2cf&oe=619C77B6

Op je lazy sunday even dromen over wat je allemaal gaat doen


Hetzelfde als nu.
Even boodschappen doen, vanmiddag lekker wandelen in de natuur en daarna in de namiddag een glaasje wijn met een klein hapje.
Heerlijke relaxte zondag.

Dan zou ik businessclass de wereld over vliegen om mezelf op te kunnen laden op rustige plekken met mooie natuur en heerlijke temperaturen. 

Ik zou me met een luxe auto naar een luxe hotel laten rijden. Ik zou daar een kamer nemen met een privé sauna. Heerlijk voor me laten koken. Een massage boeken. Genieten van de sauna. 
En waarschijnlijk nog een goede vriend laten langs komen, want met iemand genieten is altijd fijner.

Als ik miljonair zou zijn dan lag ik nu op het strand onder een mooie palmboom.

Dan had ik geen late dienst, zoals vandaag..... En was ik nu op het strand.....

Lollypopje schreef op 24-10-2021 om 10:15:

Ik zou me met een luxe auto naar een luxe hotel laten rijden. Ik zou daar een kamer nemen met een privé sauna. Heerlijk voor me laten koken. Een massage boeken. Genieten van de sauna.
En waarschijnlijk nog een goede vriend laten langs komen, want met iemand genieten is altijd fijner.

Ik zou hetzelfde doen denk ik.

Friezinnetje

Friezinnetje

24-10-2021 om 10:31 Topicstarter

ik zou een boot boeken   kopen en dan walvissen gaan bekijken. Daarna naar een warm land en daar lekker genieten van het mooie weer. Ik zou eerst wel een mooier lijf willen, zodat ik daar lekker in bikini kan zitten. Dat wil ik nu niemand aan doen
En ik zou wat willen betekenen voor mijn cliënten, een groot feest organiseren of zo. 

Ik zou om te beginnen wakker zijn geworden van zomerse geluiden ... 

Leuk vliegtuig, warm land, luxe hotel met zeer grote hotelkamer en leuke bediening
En ‘n kast vol leuke jurkjes en schoenen op die hotelkamer 
Samen met m’n twee besties! ❤️

Ik zou iedereen in de zorg trakteren op een stuk Limburgse vlaai.

redbulletje schreef op 24-10-2021 om 10:03:

Dan zou ik businessclass de wereld over vliegen om mezelf op te kunnen laden op rustige plekken met mooie natuur en heerlijke temperaturen.

Ja ik ook.

Ik zou een leeg zwembad vol laten storten met geld en dan net zoals Dagobert Duck een duik erin nemen. Moet het wel meer zijn dan een miljoen anders breek je je kop als je duikt.

WorldlyAnteater37

WorldlyAnteater37

24-10-2021 om 12:50

Dan had iig ergens lekker rustig geslapen ipv weer nacht wakker te hebben gelegen door mijn piep buren. 

rionyriony schreef op 24-10-2021 om 12:44:

Ik zou een leeg zwembad vol laten storten met geld en dan net zoals Dagobert Duck een duik erin nemen. Moet het wel meer zijn dan een miljoen anders breek je je kop als je duikt.

Dan zou ik wel briefjes doen, want dat muntgeld is ook hard

Ik zou wakker geworden zijn in m’n superdeluxe slaapkamer waarvan de gordijnen opengaan met een afstandsbediening. Ik zou genieten van het prachtige uitzicht. 
Daarna zou ik een duik nemen in m’n zwembad en vervolgens in een heerlijke zachte ochtendjas aan de ontbijttafel schuiven die buiten staat. De tafel is gedekt met allemaal lekkere dingen. Lekker genieten met het gezin. 
De rest van de dag zou bestaan uit wandelen langs het strand (privé, uiteraard en grenzend aan m’n achtertuin), drankjes drinken en lekker eten, misschien in de sauna, film kijken, spelletjes doen met de kids, boekje lezen, lekker relaxen. 

Morgen dan weer heerlijk aan het werk, want uiteraard doe ik super leuk werk waarmee ik zo rijk geworden ben. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.