Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag van de dag 24 januari

262782467_1809256349269500_2485267493599183028_n.jpg?_nc_cat=104&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=GZU7kjymhR4AX-kEaAd&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=00_AT-PA-nh7lq6xKWlLy_8DWqN__EwmifBaGZlASHpEz4UAw&oe=61F291E9

Als jij een glazen bol had, wat zou je daar graag in willen zien? 

Hoe mijn professionele toekomst eruit ziet.

Wanneer we eindelijk weer normaal kunnen gaan leven, zonder alle coronarestricties.

Alles vrees ik, dus maar goed dat t niet kan.😂

BrightEchidna89

BrightEchidna89

24-01-2022 om 07:54

Hoe het leven eruit ziet over 500 jaar.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

24-01-2022 om 07:56

Hoe het over een jaar of 10 met mijn kind gaat. Nu jongvolwassen, worstelt met het leven, studie gaat moeizaam. Of eigenlijk zou ik kind zo'n glazen bol gunnen, om te zien dat het (hopelijk) wel goed komt.

De winnende lotto nummers van volgende week.

Ik zou best willen weten wanneer ik beter word. Of wanneer ik een leuke partner tref.
Maar ik bedacht me dat het antwoord ook kan tegen vallen. Dat je dingen te zien krijgt, die je niet wilt zien. En met dat in mijn achterhoofd zou ik niet kijken en niks willen weten.

Rondstruiner schreef op 24-01-2022 om 08:50:

De winnende lotto nummers van volgende week.

Zelf niet aan gedacht maar dit zou handig zijn. 

Verder wil ik de toekomst niet zien, ik wil nu niet bezig zijn met iets wat over 10 jaar gebeurt. 

Rondstruiner schreef op 24-01-2022 om 08:50:

De winnende lotto nummers van volgende week.

Hier ga ik in mee. Gewoon lekker korte termijn geluk incasseren. 

Of we wel of geen tweede kindje gaan krijgen. 

Ik zou willen zien of ik gezond blijf, maar alleen als het antwoord 'ja' is eigenlijk.
Dus laat eigenlijk maar zitten 😉

Oh leuk! Een glazen bol! Juist heel handig om te weten of je ziek wordt of depressief, kan je alvast de juiste tools verzamelen en een hele goede psych uitzoeken
Toch jaren de tijd
Of dat ik de boel lekker kan laten vallen en ten volste nog een week kan leven  😊😁👏

Voor mezelf wil ik graag zien of het lukt of dat we bezig zijn met een gigantische tijdsverspilling 
Voor nu denk ik dat het lukt

redbulletje schreef op 24-01-2022 om 10:00:

[..]

Hier ga ik in mee. Gewoon lekker korte termijn geluk incasseren.

Eens. 

Ik laat me liever verrassen, anders wordt het zo saai.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

24-01-2022 om 14:51

Ik wil wel vast weten wat de internist morgen gaat zeggen. Scheelt weer een tripje naar het ziekenhuis 

Niks qua gezondheid, levensverwachting etc. 
Ik zou wel willen weten welk huis in de omgeving te koop komt voordat het op de markt komt.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.