Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag van de dag 23 maart

Wat heb je al jaren willen doen, maar is nog steeds niet gebeurd?

media_61162_widen_600-upscale_85-1-1507625871.jpg

Paardrijles! 
Ik had een les cadeau gekregen van mijn dochter voor mijn verjaardag, bij de manege waar zij rijdt, maar het makke beginnerspaard kwam te overlijden en ze hebben daarna wat miskopen gedaan zodat er geen mak beginnerspaard meer is. En op een niet zo mak paard durf ik niet. Ik vraag me trouwens af of ik met de huidige kwaliteit van mijn rug nog wel een uur op een paard volhou...

Een fietstocht rond de aarde. Zonder sponsoring want dat vind ik altijd zo'n stom gezicht al die reclames op je pak en je fiets!

Gewoon wat werken waar je bent om je financiën weer wat op peil te brengen en dan weer verder.

JtM

JtM

23-03-2022 om 09:11

Parachutespringen. Zeg ik al járen dat ik dat graag een keer wil doen. 

Paragliden 

Het noorderlicht gaan zien

Maar ik hou niet van kou en een week Lapland kost een godsvermogen, dus 't zal wel niet meer gaan gebeuren. 

Of ik moet de staatsloterij winnen, dan kan ik na Lapland even gaan opwarmen in Florida. 

Heb je even? Onder andere de dakkapel renoveren, de achtertuin aanpakken en lampen kopen. Of is je topic eerder gericht op leuke dingen die er niet van komen (hoewel ik het echt leuker zou vinden als mijn dakkapel niet op instorten stond en je zonder machete door de achtertuin komt)?
Voor het leuke staat een reis naar Zuid-Afrika al lang op het lijstje. Dat was dit jaar de bedoeling maar door Corona durf ik het toch nog niet aan (hoewel Corona nu voorbij lijkt). Langste voornemen is een masteropleiding, ik ben ooit begonnen met zeggen dat ik die voor mijn 40e wilde afronden. Zoals het er nu naar uitziet, kan ik hem vlak na mijn 50e starten, dus hé ik ben wel laks, maar soms komt het er dan toch van (moet alleen nog toegelaten worden).

naar Mongolie.

MMcGonagall schreef op 23-03-2022 om 09:20:

Heb je even? Onder andere de dakkapel renoveren, de achtertuin aanpakken en lampen kopen. Of is je topic eerder gericht op leuke dingen die er niet van komen (hoewel ik het echt leuker zou vinden als mijn dakkapel niet op instorten stond en je zonder machete door de achtertuin komt)?
Voor het leuke staat een reis naar Zuid-Afrika al lang op het lijstje. Dat was dit jaar de bedoeling maar door Corona durf ik het toch nog niet aan (hoewel Corona nu voorbij lijkt). Langste voornemen is een masteropleiding, ik ben ooit begonnen met zeggen dat ik die voor mijn 40e wilde afronden. Zoals het er nu naar uitziet, kan ik hem vlak na mijn 50e starten, dus hé ik ben wel laks, maar soms komt het er dan toch van (moet alleen nog toegelaten worden).

O wacht, diverse opknapdingen in mijn huis staan ook al een tiental jaar op mijn to-do list. Er is altijd wel een reden om het niet te doen of weer uit te stellen. Zo af en toe kan ik iets afvinken, maar ik denk regelmatig, dat had best eerder gekund, op het moment dat ik het afvink.

Jaren? Als het jaren duurt, dan wil ik het waarschijnlijk niet echt. Ik kan niks bedenken. Als ik iets wil, ga ik het doen.

Zo'n 20 kilo afvallen. 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

23-03-2022 om 11:11

Een reis naar Congo. 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

23-03-2022 om 12:52

Een tochtje in een luchtballon.  Lijkt me echt gaaf, maar het komt er nooit van. 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

23-03-2022 om 12:53

Dolfje schreef op 23-03-2022 om 10:50:

Zo'n 20 kilo afvallen.

Dat zou ook leuk zijn idd 

JtM

JtM

23-03-2022 om 12:57

Oja, het Noorderlicht zien. Dat wil ik ook heel graag!

Een opgeruimd, alles in orde, alles snappend superrrrr intelligent figuur worden!  

Helaas, helaas
Maar wie weet, ooit! 

Auwereel schreef op 23-03-2022 om 08:58:

Paardrijles!
Ik had een les cadeau gekregen van mijn dochter voor mijn verjaardag, bij de manege waar zij rijdt, maar het makke beginnerspaard kwam te overlijden en ze hebben daarna wat miskopen gedaan zodat er geen mak beginnerspaard meer is. En op een niet zo mak paard durf ik niet. Ik vraag me trouwens af of ik met de huidige kwaliteit van mijn rug nog wel een uur op een paard volhou...

Wat een leuk, lief cadeau!
Aan een longeerlijn is geen optie voor je? 

Als paarden in de zomer veel op het weiland staan, zijn ze vaak behoorlijk rustig omdat ze alle energie op ‘t land kwijt kunnen
Veel maneges laten hun paarden dan ook ‘s nachts buiten lopen
En als het echt warm is, zijn ze vaak best loom
Misschien kan je dochter de paarden aanwijzen die in de zomer super makke beginnerspaarden worden? 😊

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.