Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag van de dag 22 november

256821978_1797098010485334_4498926779098786480_n.jpg?_nc_cat=102&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=d582LtFHBsgAX8aW1fg&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=fa227a701732134ae7158fcc7d93322a&oe=61A0C0E5

Heb je een grote passie in je leven? 


AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

22-11-2021 om 07:20

Ja die heb ik zeker; ik zing al jaren (amateur) opera/klassiek. Daar moet ik hard voor werken en het is topsport maar het is zo leuk.. en ik maak er ook nog mensen blij mee of troost ze en dat is erg fijn.
Leuke vraag!

Nee. En ik zou dat best willen hebben. Mijn leven kabbelt. (ben ik verder tevreden mee hoor, maar een echte passie lijkt me mooi).

Nee , hier ook geen grote passie  . Heb bewondering voor mensen die dat wel hebben .

Ja heb er zelf twee. 

Ik golf heel vaak en fanatiek andere sporten moest ik me altijd toe zetten maar vijf jaar geleden ben ik begonnen met golf en als ik maar even kan sta ik op de baan. Ik vind het verslavend leuk.

Ik ben ook dol op koken en lekker eten. Probeer van elke maaltijd een feestje te maken en voor een mooi ingrediënt rijd ik graag een stukje om.

ja, fotografie.

Mijn passie was volleybal. Ik heb vrij hoog gespeeld en was vanaf mijn 15e vrijwilliger en er zaten duizenden uren in. Toen werd ik ziek. Ik doe er nu dus helemaal niets meer mee, behalve af en toe een wedstrijd van Lycurgus bekijken. In de gewone hal zijn is een te grote kwelling. Kwel mezelf al genoeg door wel vrijwillig te werken in het onderwijs als leerlingbegeleider terwijl ik geen les meer kan geven. 😬. 
Geeft wel weer ruimte voor een nieuwe passie. Die komt wel op mijn pad. 

nee, maar lijkt me wel leuk 

Roadtrippen door Noord Amerika en dat fotograferen. En ranches en rodeos zodat het paardenmeisje in me ook aan haar trekken komt. 

Mijn passies wisselen vaak. Ik zit dan een tijdje ergens helemaal in en dan ineens is het klaar. Dan mag er wel weer wat nieuws voor in de plaats. Maar toneelspelen blijft.

De paarden. En Redbulletje, mijn dochter gaat waarschijnlijk volgend jaar naar Amerika om te werken op een springstal,  heb er nu al buikpijn van 😅.

Nee, heb ik niet, lijkt me fijn, maar het is ook oké zo. 
Iemand zei ooit tegen mij dat mijn leven wel heel leeg moest zijn, zo zonder passie.
Vond ik totale onzin, want hoe forceer je zoiets? Vond het eerder heel erg bekrompen en verdrietig dat iemand dat durfde te beweren. 

Wieder schreef op 22-11-2021 om 10:26:

De paarden. En Redbulletje, mijn dochter gaat waarschijnlijk volgend jaar naar Amerika om te werken op een springstal, heb er nu al buikpijn van 😅.

Geweldig! In welke staat? 

Truusdemier schreef op 22-11-2021 om 10:30:

Nee, heb ik niet, lijkt me fijn, maar het is ook oké zo.
Iemand zei ooit tegen mij dat mijn leven wel heel leeg moest zijn, zo zonder passie.
Vond ik totale onzin, want hoe forceer je zoiets? Vond het eerder heel erg bekrompen en verdrietig dat iemand dat durfde te beweren.

Ja vind ik ook een rare uitspraak. Een hobby/passie kun je je niet geforceerd aanmeten.

redbulletje schreef op 22-11-2021 om 10:38:

[..]

Geweldig! In welke staat?

Dat weten we nog niet, er zijn verschillende opties. Tegen die tijd zal ik me nog weleens melden voor tips 😄

WorldlyAnteater37

WorldlyAnteater37

22-11-2021 om 12:10

Ja dieren. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.