Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag van de dag 21 november

256109452_1797098340485301_8546384828729920106_n.jpg?_nc_cat=108&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=e_Mfe8DysFQAX8FKWXT&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=c1e3f46a8d71ae7fdbc0fa03fe9bb23d&oe=619E2B34

Wat is je grappigste blunder ooit? 


Friezinnetje

Friezinnetje

21-11-2021 om 15:17 Topicstarter

nou ja zeg, niemand een leuke blunder mee gemaakt?? 

Ik heb weleens een mannelijke vaste klant aan de telefoon per ongeluk 'mevrouw' genoemd, tot 2x toe in hetzelfde gesprek. Had een nogal hoge stem.En het was geen erg tevreden vaste klant, daarna nog minder

Ik heb een keer iemand van achteren omhelst/besprongen in de veronderstelling dat het mijn goede vriend was... 

Maar het was een totaal onbekende, die er gelukkig wel om kon lachen terwijl ik natuurlijk door de grond kon zakken. 

Friezinnetje

Friezinnetje

21-11-2021 om 15:51 Topicstarter

Brienne schreef op 21-11-2021 om 15:40:

Ik heb een keer iemand van achteren omhelst/besprongen in de veronderstelling dat het mijn goede vriend was...

Maar het was een totaal onbekende, die er gelukkig wel om kon lachen terwijl ik natuurlijk door de grond kon zakken.

oh, dat had ik, dat anderen mij om nek vlogen, omdat ze dachten dat ik mijn zusje was. Soms hilarisch, soms vervelend  

Lady_Violet

Lady_Violet

Moderator

21-11-2021 om 16:19

Ik was vandeweek druk bezig in huis, de radio hard aan met jaren '80 muziek. Er kwam een heerlijk rocknummer voorbij, dus ik stond mee te zingen,  headbangen en luchtgitaar te spelen. Ik waande me op het podium zeg maar. 

Hoor ik opeens achter me:  "doe maar niet, mam".  Staat mijn zoon daar met een stel vrienden.  Ze stonden zich helemaal te bescheuren van het lachen. 
Ik dacht alleen maar: mag ik een gat in de grond om in te verdwijnen  🤭🤣

Hier en daar wat valpartijtjes... Maar ach, dat kan gebeuren. Een valpartij wat me nog wel lichtelijk achtervolgt, was op een volle tribune. Ik wilde weg maar bleef ergens achter haken en had ook slaap in mijn benen, toen belandde ik bij een vreemde man op zijn schoot. 

Ik heb er wel één maar die is zo specifiek dat ie tot mij te herleiden is 🤫

Dat je denkt dat je een bekende ziet lopen en enthousiast 'hé, jij ook hier' roept en het heel iemand anders blijkt te zijn

Ik ben van de categorie 'struikelt over haar eigen voeten', dus te veel blunders om op te noemen

En ook te herkenbaar, want vaak deel ik ze dan lachend met vrienden of collega's. Maar neem van mij aan dat het een wonder is dat ik nog nooit wat heb gebroken

Okee er schiet me toch één te binnen.

Bij een borrel in een café. Ik zag een vriend staan bij de bar en besloot hem een tik op zijn kont te geven bij het gedag zeggen.
Mogen jullie raden wat er gebeurde

Hij was het niet... oeps

Lollypopje schreef op 21-11-2021 om 16:45:

Ik ben van de categorie 'struikelt over haar eigen voeten', dus te veel blunders om op te noemen

En ook te herkenbaar, want vaak deel ik ze dan lachend met vrienden of collega's. Maar neem van mij aan dat het een wonder is dat ik nog nooit wat heb gebroken

Wahaha ik ga me steeds meer herkennen in jou

In de winkel rongelopen met 2 ronde rode stippen op de wangen . Blush vergeten uit te wrijven. Meisje bij de kassa keek mij ook heel raar aan maar heeft er niks van gezegd,  pas thuisgekomen zag ik waarom ze zo keek.

Op voor iedereen een goed verstaanbaar volume aan mijn leidinggevende gevraagd of een bepaalde gebaksoort vaginistisch was, in plaats van veganistisch. Ik krijg het nog steeds warm wanneer een bezoeker eenzelfde vraag stelt.

ElectricKookabura85

ElectricKookabura85

21-11-2021 om 19:45

Friezinnetje schreef op 21-11-2021 om 15:17:

nou ja zeg, niemand een leuke blunder mee gemaakt??

Het bleef zo lang stil dat dit (specifieke) topic wel in jouw lijstje kon, bijna!

Ik heb eens een heel erg oncharmante bijna-val mèt hoog gilletje gemaakt toen ik op hele hoge hakken voor een redelijk groot publiek op een spekgladde vloer moest lopen. De hak gleed zo weg. Maaiend met mn armen bleef ik wel overeind, maar charmant was het zeker niet. Wel lachwekkend… achteraf voor mij ook wel.

Oh ik heb er nog 1.

Hele dag mondkapje op gehad en toen ik naar huis liep keken mensen me wat raar aan. Ik voelde even aan mijn gezicht maar kon niks geks ontdekken. Pas toen ik thuiskwam en in de spiegel keek zag ik dat de afdruk van het mondkapje nog gedeeltelijk in mijn gezicht stond Dus sindsdien 'masseer' ik even mijn gezicht als ik geen mondkapje meer ophoef.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.