Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag van de dag 21 januari

262500545_1809257309269404_6487067507310742594_n.jpg?_nc_cat=101&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=XTfKWnLr7W0AX-uaig7&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=00_AT-Cf2PA6MfJKIV1RGjv5mK_uYrADZjvAjpX5wTwvBKmUg&oe=61EF2224

Welke acteur zou de hoofdrol spelen in de film over jouw leven? 


susan sarandon

Johnny Depp met Audrey Hepburn. 

Meg Ryan .

Olivia Colman

Sandra Bullock

Téa Leoni, vind dat zo’n leuke vrouw! En anders Helen Hunt

Mijn leven heeft er niets mee te maken maar ik vind de actrice in de film vanavond op Comedy Central wel leuk om naar te kijken omdat ze zo totaal anders is dan ik. Reese Witherspoon.

Dat is overigens de enige van haar die ik gezien heb en die ik wel aardig vind. De rest (een serie van drie die ik gezien heb) is tenenkrommend.

Er zijn meerdere actrices met een boeiend gezicht maar ik onthoud geen namen.

Julia Roberts.

Artistieke vrijheid in acht genomen (want andere huidskleur) is het mij om het even:
Octavia Spencer of Helena Bonham Carter.

rionyriony schreef op 21-01-2022 om 13:03:

Mijn leven heeft er niets mee te maken maar ik vind de actrice in de film vanavond op Comedy Central wel leuk om naar te kijken omdat ze zo totaal anders is dan ik. Reese Witherspoon.

Dat is overigens de enige van haar die ik gezien heb en die ik wel aardig vind. De rest (een serie van drie die ik gezien heb) is tenenkrommend.

Er zijn meerdere actrices met een boeiend gezicht maar ik onthoud geen namen.

Reese was heel goed in 'Wild' (brrr, ik voel nog steeds pijn aan mijn voeten)

Cousin_It schreef op 21-01-2022 om 13:24:

[..]

Reese was heel goed in 'Wild' (brrr, ik voel nog steeds pijn aan mijn voeten)

Dat is wel een totaal ander soort rol.

Ze verdient goede rollen in elk geval want ze kan goed spelen.

Ik vatte de vraag trouwens niet op als "wie vind je de beste acteur" of zoiets. Maar als "welke acteur kan qua uiterlijk, uitstraling, manier van doen etc jou het meest geloofwaardig portretteren?".

Ginevra schreef op 21-01-2022 om 13:56:

Ik vatte de vraag trouwens niet op als "wie vind je de beste acteur" of zoiets. Maar als "welke acteur kan qua uiterlijk, uitstraling, manier van doen etc jou het meest geloofwaardig portretteren?".

Ah, ja. Ja, lijkt mij ook.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

21-01-2022 om 14:28

Sandra Bullock

SpiritedMagpie74

SpiritedMagpie74

21-01-2022 om 14:49

Tom Cruise (iemand moet toch al die stunts gaan doen, die ik uithaalde in mijn leven... 😆)

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.