Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag van de dag 20 januari

262513626_1809256089269526_4228193697289600868_n.jpg?_nc_cat=105&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=ba7iTBuEg7wAX_2VsRZ&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=00_AT_ElYY6fh1Z7Qxxv9mbXew22viMMDGCnpjo9gmlIXtR6w&oe=61EDEAB8

Wat zou jij het liefst tegen je jongere zelf zeggen?? 


PristinePorpoise22

PristinePorpoise22

20-01-2022 om 07:24

Doe maar niet. 

Pieker niet zo! Linksom of rechtsom, het blijkt altijd allemaal wel goed te komen. Of dan toch minstens een stuk minder belangrijk te zijn dan je nu denkt. 

Ik zeg dat ook met enige regelmaat tegen mijn huidige zelf, en hoe ouder ik word, des te meer ik het begin te geloven.

Het komt goed. Je zult gelukkig worden.

Hoe ellendig en alleen je je nu ook voelt. Het wordt beter.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

20-01-2022 om 07:35

Lollypopje schreef op 20-01-2022 om 07:27:

Het komt goed. Je zult gelukkig worden.

Hoe ellendig en alleen je je nu ook voelt. Het wordt beter.

Dit.

Het geluk van je ouders is niet jouw verantwoordelijkheid! Jouw gevoelens mogen er ook zijn en je ouders moeten voor jou zorgen in plaats van andersom.

NEEEE NIET DOENNN 

Laat je niet door anderen commanderen, vertrouw op jezelf. Je hoeft je niet alles te laten zeggen. Geef maar eens een grote bek terug.

Neem iemand in vertrouwen. Er is zo veel mogelijk waar je geen weet van hebt. En ik zou je een ander pad gunnen. Een pad dat ergens anders naar toe leidt, en met minder obstakels en kuilen. En probeer je niet schuldig te voelen. Iemand die niet goed voor zichzelf kan zorgen en opkomt, kan dat ook niet voor jou.

het komt wel goed schatje 

Leg de lat wat minder hoog voor jezelf, je hoeft je studie niet in record tempo te halen. Durf ook eens uit de band te springen de wereld vergaat dan echt niet.

Je bent niet dik! 
Geloof de uitslag van de cito toets niet en al helemaal die kerel niet die zegt dat de mavo veeeeel te moeilijk voor je is! 
Je kunt gewoon zeggen als je iets niet wilt. Het is niet raar dat je soms alleen wilt zijn.  

Niet zo onzeker, je kunt het best. Dat in heel veel situaties.

En in een paar bepaalde situaties, Niet doen, daar word je niet gelukkig van.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

20-01-2022 om 09:10

Doe niet zo stom en maak wel dat vwo af! Je hebt zoveel andere keuzes daarna. 

maak je niet zo druk, het komt allemaal goed. En bijna alles komt uit , zoals je het in je hoofd hebt. 

Iets liever zijn voor je zus en je vader

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.