Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag van de dag

Een van de moderators heeft een aantal keren een topic geopend met de vraag van de dag. Dit is al een tijdje niet gebeurt, maar ik vond het altijd wel erg leuk, dus vandaar dat ik nu een vraag stel. Ik hoop dit elke dag wat te doen. Bij deze de vraag van vandaag:


CqFbh-aWIAAM7fe.jpg


Friezinnetje

Friezinnetje

27-09-2021 om 20:16 Topicstarter

Mijn grootste droom is om nog een keer een verre reis te maken. Reden dat dat nu nog niet gebeurt is, is dat ik alleen woon en ik het niet zie zitten om dit alleen te doen. 

De jackpot winnen in de staatsloterij, dan kan ik al mijn (reis)dromen waar maken en een leven zonder zorgen om de hoge levensonderhoudkosten is ook veel relaxter. 

Friezinnetje schreef op 27-09-2021 om 20:16:

Mijn grootste droom is om nog een keer een verre reis te maken. Reden dat dat nu nog niet gebeurt is, is dat ik alleen woon en ik het niet zie zitten om dit alleen te doen.

Daar heb ik dan weer totaal geen moeite mee. Vroeger ging ik op verre groepsrondreis maar ben in m'n eentje ook al de halve wereld rond geweest. Roadtrippen door de USA vind ik juist heerlijk in m'n uppie. 

Een boerderij met opvangdieren ergens op het platteland. Met een grote Engelse tuin vol wildgroei en een rieten dak. 

SpiritedMagpie74

SpiritedMagpie74

27-09-2021 om 20:26

Mijn grootste droom is om met een Friezinnetje een verre reis te gaan maken....   🤣
(Friezinnetje snapt ongetwijfeld dat het een grapje is 🙃)

AcidicShark11

AcidicShark11

27-09-2021 om 20:27

Een homestead.

Daddy_gijs schreef op 27-09-2021 om 20:26:

Mijn grootste droom is om met een Friezinnetje een verre reis te gaan maken.... 🤣
(Friezinnetje snapt ongetwijfeld dat het een grapje is 🙃)

Haar naam verraad vast al waar de reis heen gaat.

De jackpot winnen en een deel van dat geld investeren in aandelen.
En andere (reis)dromen waar maken.

Friezinnetje

Friezinnetje

27-09-2021 om 20:31 Topicstarter

Daddy_gijs schreef op 27-09-2021 om 20:26:

Mijn grootste droom is om met een Friezinnetje een verre reis te gaan maken.... 🤣
(Friezinnetje snapt ongetwijfeld dat het een grapje is 🙃)

how-rude-gif-24.gif

kunnen leven van mijn autonome fotografie.

Leuke vraag Friezinnetje! 
Mijn droom is filantroop worden. 

Een huis kopen, een boek schrijven en er succes mee boeken, een reis door Japan maken. Het lijkt me ook te gek om een tijdje in Parijs te wonen, daar droom ik stiekem van. En misschien wel m'n allergrootste droom: ooit een gezin hebben. Huisje boompje beestje.

Een boerderijtje met veel dieren. En een eigen paard. Maar die heb ik ook al een beetje want dochter heeft een eigen paard en daar ben ik vaak aan het uitmesten. Het rijden wat ik vroeger goed kon durf ik niet aan. Ik ben te zwaar voor het beestje. Daar zal ik echt een groter paard voor moeten hebben

Leuk topic! Fijn dat het een vervolg krijgt!

Mijn grootste droom is om rond te reizen en mensen te ontmoeten. 

Mijn grootste droom is dat mijn bedrijf zo goed gaat lopen dat ik er meer dan genoeg mee verdien om van rond te komen en lekker veel leuke dingen van kan doen. 
Dan koop ik een huis aan het water met openslaande tuindeuren en een slaapkamer beneden ook met openslaande tuindeuren. Zodat ik zo, uit bed, in m’n nakie het water in kan springen. Dat huis mag ook een sauna en een jacuzzi hebben (met schoonmaak, want daar heb ik met m’n ontzettend goedlopende bedrijf geen tijd meer voor) oh en een robotmaaier voor in de tuin. 

en uiteraard zijn mijn kinderen gezond en gelukkig en heb ik nog steeds een super liefdevolle relatie met man. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.