Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag van de dag 2 oktober

Leukste-persoon1.jpg

Door de Corona is dat mss wat lastiger, maar laten we er de afgelopen 5 jaar van maken.

Friezinnetje

Friezinnetje

02-10-2021 om 08:51 Topicstarter

voor mij zelf geldt, dat ik sinds 4,5 jaar op een andere locatie werk en ik daar werk met 2 hele leuke, en lieve collega's. En sinds 1,5 jaar een nieuwe manager, die ik ook enorm waardeer en waar ik zo vriendinnen mee zou kunnen zijn. 

De vriendin van mijn zoon. Leuk, lief, positief en spontaan. Echt een moordwijf. 

Een vriendin die ik via een andere gezamenlijke vriendin ken. We hebben beide dezelfde interesse en haal veel plezier uit onze vriendschap! Afgelopen jaar zelfs samen kerst gevierd. Ook zijn we samen op reis geweest toen we elkaar nog niet zo heel goed kenden. Inmiddels is het dus een erg goede vriendin geworden 

Als ik kijk naar het afgelopen jaar dan zeg ik mijn nieuwe collega. 
Afgelopen 5 jaar een paar super leuke forummers die ik nu niet meer in mijn leven zou willen missen 💜

Mijn ex-collega. We hadden een leuke klik en dat werd hechter toen ik ziek werd. Het is een lief, stoer wijf. We zien elkaar nog regelmatig en appen veel. Zij is de eerste die ik op de hoogte breng van dingen. We hebben dezelfde humor. En altijd interesse in elkaar. We zijn geen collega's meer maar goede vriendinnen geworden. Ik ben heel blij met haar!

Friezinnetje

Friezinnetje

02-10-2021 om 10:13 Topicstarter

Ben nog iemand vergeten.  Mijn sportmaatje! Zelfde humor, lachen heel wat af. Topmens 

Mijn nieuwe schoonbroer, veel mee gemeen en altijd gezellig. Ook leuk om samen te spannen tegen zus (alleen maar beetje lief plagen hoor!)

M'n nieuwe huisarts (die helaas voor 't eind van 't jaar weer weggaat) Wat 'n fijne toegankelijke man, ik baal echt enorm dat ik hem weer kwijt ga raken. 

SpiritedMagpie74

SpiritedMagpie74

02-10-2021 om 14:47

Een date, die uiteindelijk op niets uitliep. Erg jammer; ik vond haar erg leuk.

Vrouw hier uit de buurt, ontzettend veel gemeen en goede vriendinnen geworden!

JtM

JtM

02-10-2021 om 17:41

Een van mn beste vriendinnen. Toen we elkaar voor het eerst zagen vonden we elkaar niks. Uiteindelijk toch in contact geraakt, schenen hetzelfde over veel dingen te denken en nu spreken en/of zien we elkaar iedere week. Vertellen álles tegen elkaar. 

Mijn nieuwe overbuurvrouw. Een leuke, spontane gezellige aanwinst voor de straat.

TanSwallow86

TanSwallow86

02-10-2021 om 21:08

Mijn vorige psychiater. Ik had een geweldige klik met haar. Vind het nog steeds jammer dat ze ergens anders is gaan werken. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.