Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag van de dag 2 januari

245105154_1771071646421304_1103212039935463488_n.jpg?_nc_cat=111&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=2WBYR44LrZsAX9CBJzS&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=00_AT-2vuXO3ERmOhk64RM-x5RDTtpHhoS_J4m_kOza7tJqvQ&oe=61D640AF

Waar heb je om gelachen vandaag (of gisteren)?


De vreemde fratsen en uitspraken van peuter. 

Om mijn man die de kinderen iets probeerde uit te leggen wat hen niet bijster boeide 😄

Vanmorgen om een stukje van de voorstelling van Pieter Derks, die ik op had staan toen ik mijn fitnessoefeningen deed.

Om mijn dreumes die in de ochtend zijn speentje in mijn mond stopte toen ik zei "mama is moe en wil nog even slapen"

Friezinnetje

Friezinnetje

02-01-2022 om 10:51 Topicstarter

gisteren om mijn nichtje die echt aan het puberen is. 

Gisteren om de hond van mijn vader. Die had weer de gekke 5 minuten, maf beest

Mijn dochter en manlief op 1 kussen met 1 kussen boven hun hoofden. "Wij zijn een hamburger!"

Om de twitterreacties op de oudejaarsconference van Peter Pannekoek 

Onze puber is net uit bed en scharrelt zijn ontbijt bij elkaar. Hij loopt rond in een onderbroek, slaapshirt en zijn nieuwe Nikes. Toen ik vragend keek vanwege die schoenen (je moet 's ochtends niet teveel tegen hem praten), mompelde hij: 'Ik moet ze inlopen'. 

Om mijn puberdochter gisteravond die mopperde dat de darters nog steeds niet echt eye candy zijn... 

yette schreef op 02-01-2022 om 12:09:

Onze puber is net uit bed en scharrelt zijn ontbijt bij elkaar. Hij loopt rond in een onderbroek, slaapshirt en zijn nieuwe Nikes. Toen ik vragend keek vanwege die schoenen (je moet 's ochtends niet teveel tegen hem praten), mompelde hij: 'Ik moet ze inlopen'.

SpiritedMagpie74

SpiritedMagpie74

02-01-2022 om 17:34

Dat ik verloor van mijn zoon met 4-op-ee-rij....

Om de puppy die op haar rug, poten in de lucht, lag te dromen en allemaal gekke piep en grom geluidjes aan het maken was in haar slaap 

HAHA!wait..what schreef op 02-01-2022 om 21:33:

Om de puppy die op haar rug, poten in de lucht, lag te dromen en allemaal gekke piep en grom geluidjes aan het maken was in haar slaap

Aaaaaah

yette schreef op 02-01-2022 om 12:09:

Onze puber is net uit bed en scharrelt zijn ontbijt bij elkaar. Hij loopt rond in een onderbroek, slaapshirt en zijn nieuwe Nikes. Toen ik vragend keek vanwege die schoenen (je moet 's ochtends niet teveel tegen hem praten), mompelde hij: 'Ik moet ze inlopen'.

Hahaha heerlijk 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.