Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag van de dag 19 oktober

En weer een nieuwe vraag: 

245105374_1771072293087906_7231973269824877951_n.jpg?_nc_cat=106&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=h0KdlK8mZaAAX_MElXf&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=bf5f6c1d00b7f1242147252008c4daf0&oe=6194C7AB


Een promotietraject 

Ik houd niet zo van uitdagingen, dus ik kan niks bedenken 😂

Ik ben te graag in mijn comfortzone voor uitdagingen  .

een leuke partner vinden is al een behoorlijke uitdaging gebleken 😂

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

19-10-2021 om 08:12

Piano leren spelen
Grieks leren

Pfff, ik moet al zoveel van mezelf. Misschien is dat een goeie uitdaging, stoppen met “moeten” 

en ik zou het pieterpad nog wel willen lopen, maar momenteel ben ik al blij met 2000 stappen. Dus dat ligt op de lange baan

In een toneelstuk willen spelen. 
Toen ik jong was... Jaja... Weleens bij een plaatselijke toneelvereniging gespeeld, dat was altijd erg leuk. 

om heel veel dingen die ik voor mijn  gevoel nog niet weg kan doen maar eigenlijk niet meer nodig heb, toch eens weg te doen en aan een goed doel te schenken. 

Het aan een goed doel schenken is voor mij niet de uitdaging maar om bepaalde spullen echt weg te doen wel 😅

Deze vraag geeft me wel een zetje, kom op Rachel you got this💪😅

Lollypopje schreef op 19-10-2021 om 09:16:

en ik zou het pieterpad nog wel willen lopen, maar momenteel ben ik al blij met 2000 stappen. Dus dat ligt op de lange baan

Hier ook het Pieterpad lopen. En de weg naar Santiago de Compostela. 

Een uitdaging die ik wilde doen en in 2018 kon afvinken was meedoen met de Alpe d'Huzes. 2x omhoog gelopen. Volgend jaar weer, nu ook als vrijwilliger helpen. 

Ik weet zo geen uitdaging, maar heb nog een bluesharp waarop ik wil leren spelen en zou nog graag piano leren spelen. Maar zie bij het woord uitdagingen eigenlijk grotere, spannendere dingen voor me, maar die heb ik niet op m'n lijstje staan.

Een kringloopwinkel, breiwinkel of bed & breakfast beginnen

Parachutespringen

Geen uitdagingen. Of mijn laatste kunstzinnige project afmaken maar er was een reden waarom ik er mee stopte.

Meest voorkomende soort reden is dat het niet toepasbaar is.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

19-10-2021 om 12:10

De dag doorkomen is voor mij voorlopig genoeg uitdaging.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.