Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag van de dag 19 november

256482886_1797099667151835_5490338097871934471_n.jpg?_nc_cat=100&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=zvPC9pZlX-oAX-n1mUK&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=bca331e5d9186a469b2584e3203130e2&oe=619BC3A0

Mijn vrije dagen!  


ik ben zzp'er, fotograaf. Fotograferen vind ik het leukst. Al het andere wat bij ondernemen komt kijken minder leuk.

Mijn collega’s en de afwisseling. Het is hollen of stilstaan bij ons en dat is leuk maar soms natuurlijk ook niet.

Friezinnetje

Friezinnetje

19-11-2021 om 08:57 Topicstarter

bij mij de afwisseling in werk (doe 2 verschillende dingen op mijn werk), contact met patiënten en de leuke collega's. 

Mijn pensioen 

Mijn collega's .

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

19-11-2021 om 09:31

Veel buiten en fysiek redelijk pittig werk, da's goed voor mijn mentale gezondheid. En korte gesprekjes met mensen op straat, precies lang genoeg om wel contact te maken en kort en oppervlakkig genoeg om niet over te piekeren.

Mijn gezellige collega’s! 

Dat ik heel zelfstandig mag en kan werken (ben ZZP'er) en dat wat ik doe erg gewaardeerd wordt.

Ik probeer wel vaker de vraag van de dag mee te lezen, en meestal kan ik uit de reacties halen waar de vraag ongeveer over moet gaan. Maar eigenlijk kan ik de vraag nooit lezen.
Ben ik hierin de enige? En waar komt het door?

Friezinnetje

Friezinnetje

19-11-2021 om 11:09 Topicstarter

oh dat is idd gek Stokstaartje. Mss even vragen bij de mods of het bugtopic? 

Vraag vandaag is: Wat vind je leuk aan je werk? 

Mijn collega's, het analytisch bezig zijn. Binnen een team werken, maar toch een zelfstandige positie waarbij ik veel contact heb met andere teams, afdelingen en mensen in verschillende posities. Kennisdelen met zowel mensen op de vloer, als diverse managers en zorgen dat dat samenkomt. Me heerlijk tegen allerlei mensen aan bemoeien, maar geen verantwoordelijkheid hebben  
Met mijn hoofd in wetten en regelgeving en dat vertalen naar de praktijk. Onderzoeken hoe het werk efficienter en makkelijker kan.

Oh en draaitabellen. Ik ben echt een nerd als het om die dingen gaat. Kan ik me serieus uren mee vermaken 😂

Van buiten kan het voor anderen heel saai lijken, want in naam is het administratie. Maar mijn werk is zoveel meer dan dat. En eigenlijk vind ik de echte administratieve handelingen het saaiste van mijn werk

Zucht.. ik mis mijn werk. Kan niet wachten tot ik weer kan reintegreren.

Als ik complexe casussen tegenkom waarbij ik denk 'help, wat moet ik hiermee'. En dan toch je draai weten te vinden. 
En stiekem geniet ik van de gesprekken waarbij cliënten het niet eens zijn met mij, want die zijn enorm leerzaam. 

Het feit dat ik meestal tot maar uiterlijk 11 uur 's ochtends werk, en dus lekker de rest van de dag voor mezelf heb.

Ik vind onderwijs ontwerpen heel erg leuk (bijvoorbeeld series thema-lessen maken toegespitst op de interesses en het niveau van de klas, escape rooms in plaats van saaie methode toetsen); ik heb er alleen niet zoveel tijd voor als ik wel zou willen (en dat vind ik meteen het stomste van mijn baan - dat belangrijke dingen er vaak bij inschieten wegens alle verplichte programma onderdelen en extra taken die nutteloos voelen). Daarnaast staat het contact met de leerlingen op nummer één. Het is zo'n bijzondere rol die je hebt als juf. Ik kan ook intens genieten van kinderdingen, zoals speelgoed, games, cartoons, kinderboeken en kinderseries, en heb altijd een professioneel excuus om daar mee bezig te zijn. 

Dat ik met vervroegd pensioen mocht......

giphy.gif?cid=ecf05e47owfsfa6s2rnx9pqiba3a92r8orvzdjbi8lq6eoqy&rid=giphy.gif&ct=g

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.