Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag van de dag 19 januari

262163631_1809193189275816_1540564186406020634_n.jpg?_nc_cat=107&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=jB_YnQXvtiMAX8YiPLH&_nc_oc=AQl6zAn4crxRwfY4EuPjBP-93sWnI2Q9FSfZX8n_5wKz3jkyTsoW7xOuTh9hwJBU07M&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=00_AT-dRWSus2CWnWACfU1eJQ-_rMO9GivJyJEkNpBTON-6nA&oe=61ECCC30

Welke beroemdheid heb je ooit ontmoet? 


SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

19-01-2022 om 07:15

Op theatervoorstellingen en concerten na, waar ik uiteraard bepaald niet alleen was, heb ik nog nooit een BN'er in het echt gezien. Jij wel Friezinnetje?

Andre Rieu 

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

19-01-2022 om 07:44

Constantijn en Laurentien.

En Jochem Myjer zie ik hier wel eens "in het wild" lopen/fietsen.

Jos Verstappen toen hij zelf F1 reed. Vond 'm heel vriendelijk toen, geen kapsones of zo.

Niet wereldberoemd maar in een vroegere baan wel eens een voetballer uit eerste divisie als klant gehad. Ik had geen benul want ik geef 0,0 om voetbal. Kwam er achter toen iemand, gelieerd aan de club, vroeg of de betreffende speler al iets geregeld had.

PriceyRook54

PriceyRook54

19-01-2022 om 08:32

Regendrup. schreef op 19-01-2022 om 07:21:

Andre Rieu

Haha, ik ook!

En Bono en zijn vrouw.

Oh, en heel vroeger koningin Juliana, toen ik nog haar buurmeisje was. 

Tina Turner (was ooit mijn buurvrouw). En Udo Jurgens.... was bevriend met een vriend van hem.

Ted68 schreef op 19-01-2022 om 08:42:

Tina Turner (was ooit mijn buurvrouw). En Udo Jurgens.... was bevriend met een vriend van hem.

Dat lijkt me nou cool haha. 

ik heb als kleuter bij prins Claus op schoot gezeten, telt dat ook?
Ik ben ooit John Williams in een discotheek tegengekomen en heb natuurlijk meteen een foto gemaakt 
En Jimmy Geduld tijdens mijn vrijgezellenfeest, natuurlijk ook meteen op foto vastgelegd 

Ted68 schreef op 19-01-2022 om 08:42:

Tina Turner (was ooit mijn buurvrouw). En Udo Jurgens.... was bevriend met een vriend van hem.

Ik ben zoooo jaloers nu!

Regendrup. schreef op 19-01-2022 om 08:49:

[..]

Dat lijkt me nou cool haha.

Ja, mij ook . En maar hopen dat ze onder de douche zingt met een raampje open.

En ach, Udo Jürgens, niet per sé mijn genre maar jeugdsentiment en mooie stem (Guus Meeuwis eat your heart out).

Bas Westerweel: die had toen een kinderprogramma waarin hij mij interviewde

Jochem Meyjer echt aan het begin van z’n carrière. Ik heb me kapot gelachen om hem. 
Jeroen vd boom trof ik ergens backstage. Daar hebben we leuk muziek mee gemaakt. 
En de Heideroosjes kwamen we tegen op een festivalterrein. Ik was toentertijd fan. Stond ik daar met m’n bek vol tanden. En zij maar vragen wat we van het festival vonden en zo. Leuke gasten. 

Ha ha, jaloers moet je niet zijn.....Maar leuk is ze wel... Heel actief voor de kerk, doet veel vrijwilligerswerk.

Frans Bauer en Hennie Vrienten inclusief kussen

En Gerrie Kneteman (voormalig wielrenner) heb ik nog paardrijles gegeven. 

Ja, ik heb op twee topsportscholen gewerkt en heb een aantal wereldkampioenen in de klas gehad, ook een aantal bekende voetballers. 
Een van mijn familieleden heeft een relatie gehad met John de Wolff. 
Vroeger had ik Martin Koeman elke zaterdagochtend aan mijn kassa voor een krantje. 
De vader van een wereldberoemde voetballer was mijn collega en vroeger trapte ik met die voetballer wel eens een balletje (ik was toen 13 hij 11 ofzo 🤪) op het buurtveldje. 

Bert Visscher (maar dat zal bijna elke Groninger wel), HKH Beatrix, George Clooney, Harm Jan Edens (stond naast hem in een wachtrij en was met hem aan het praten. Mijn vriend had dat niet door, die draait zich om, ziet dat en roept vrij hard: “heb je wel door dat je met HJ staat te praten?” 🤦🏼‍♀️  Sukkel 🤪). 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.