Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag van de dag 19 februari

274148556_1862589973936137_5274073797634830649_n.jpg?_nc_cat=103&ccb=1-5&_nc_sid=8bfeb9&_nc_ohc=AqukSpje32sAX8mZ6tp&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=00_AT_mXYwd1udwPt_uY3vSHtrmFqmNsdmVT7VzyRyWSd0GnQ&oe=6215D30F

Wie staat er altijd voor je klaar? 


mijn allerbeste vriendin.

Mijn moeder. Vooral als ik vroeger liefdesverdriet had, liet ze duidelijk merken dat het volgens haar toch echt aan de jongen lag en niet aan mij. Precies zoals een moeder moet reageren op dat moment, haha

Mijn vriend. Al merkt hij het vaak niet uit zichzelf en moet ik het wel aangeven als ik wat van hem nodig heb. Maar zolang hij het weet, staat hij voor me klaar.

Mijn ouders, ook al zijn ze beiden dikke zeventigers. Ik hoef maar een kik te geven en ze stappen in de auto. Om wat dan ook. Als oppas (hoeft nu niet meer, zoon is bijna een twintiger), klusjes in huis (vraag ik nu ook niet meer, wil mijn vader niet meer op een ladder hebben), boodschappen toen ik ziek was, maar ook voor de gezelligheid.

Zo lief.... 

Friezinnetje

Friezinnetje

19-02-2022 om 08:22 Topicstarter

Mijn zusje, die hoef ik ook maar te bellen en ze is er. En een vriendin van mij, ook altijd bereid om iets voor me te doen. 
Voor klusjes die ik zelf niet kan, mijn broer en zwagers. En zelfs mijn jonge buurjongen van 25 staat meteen klaar. 
Heel fijn!

Taartjes schreef op 19-02-2022 om 08:18:

Mijn moeder. Vooral als ik vroeger liefdesverdriet had, liet ze duidelijk merken dat het volgens haar toch echt aan de jongen lag en niet aan mij. Precies zoals een moeder moet reageren op dat moment, haha

Wat schattig! Dat had mijn moeder nou weer wat minder. Mijn ouders zijn meer van de praktische ondersteuning.

Mijn moeder.

Vriendin .

Mijn moeder, mijn beste vriendin en mijn vriend. En in deze categorie mag ik ook mijn naaste buren niet vergeten: voor praktische dingetjes staan we altijd voor elkaar klaar!

Ik klop niet zo snel bij iemand aan, maar kan eigenlijk wel bij iedereen in mijn netwerk terecht  

SpiritedMagpie74

SpiritedMagpie74

19-02-2022 om 09:54

Drie hele goede vrienden (en hun partners) staan altijd voor me klaar (en vice versa).

Eén van mijn siblings. Maar alleen voor mentale ondersteuning.
Voor praktische zaken niet want woonachtig op ander continent.
En een nicht van mijn partner, haar kan ik, als het nodig is, midden in de nacht bellen.

Mijn moeder ❤

m’n moeder, mn man, schoonouders en beste vriendinnen. 

Mijn ouders.

TanSwallow86

TanSwallow86

19-02-2022 om 15:32

Niemand

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.