Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag van de dag 18 oktober

245092084_1771060169755785_1258538532004218698_n.jpg?_nc_cat=106&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=V8TJTlfT9VoAX8by3u2&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=557314690381c1c00d22af61bf0e380c&oe=6192A8DB

Waar ben je het meest bang voor?? 


Friezinnetje schreef op 18-10-2021 om 20:57:

Toen ik de vraag plaatste had ik idd het idee dat er vooral spinnen, krokodillen, donker oid geplaatst ging worden. Maar ik zie toch veel heftige dingen voorbij komen. En daardoor dus wel een soort van zwaar topic geworden.
'Fijn' dat jullie dat ook willen delen

Dat noem ik geen echte angsten eerlijk gezegd. Het zijn geen dingen die je leven ontwrichten als ze op je pad komen. 

Friezinnetje

Friezinnetje

18-10-2021 om 22:46 Topicstarter

redbulletje schreef op 18-10-2021 om 22:09:

[..]

Dat noem ik geen echte angsten eerlijk gezegd. Het zijn geen dingen die je leven ontwrichten als ze op je pad komen.

De vraag was: waar ben je bang voor.  

redbulletje schreef op 18-10-2021 om 22:09:

[..]

Dat noem ik geen echte angsten eerlijk gezegd. Het zijn geen dingen die je leven ontwrichten als ze op je pad komen.

Nou mijn leven is toch aardig ontwricht als er zo'n harige achtpoter in mijn buurt verschijnt 

HarleyQuin schreef op 18-10-2021 om 16:42:

Als ik mijn woede loslaat en ben bang dat ik daardoor mijzelf en mijn chinchilla's wat aan doe. Dus woede blijf waar je zit

Ohw harley niet doen hoor! Is er iets wat je helpt om je woede een beetje te kunnen lozen? Iets om tegen te boxen ? En dan bedoel ik niet jezelf of je chinchilla's😅 bij mij hielp kickboxen erg om mijn woede kwijt te kunnen. Kheb dit 5 jaar gedaan en heeft me echt erg geholpen.

Tover-Feetje schreef op 18-10-2021 om 22:57:

[..]

Nou mijn leven is toch aardig ontwricht als er zo'n harige achtpoter in mijn buurt verschijnt

Haha, bij mij ook! Ik sprong ooit van de trap af toen ik er één onverwacht op de leuning zag zitten. Gelukkig was ik bijna beneden maar het was wel een wake up call om er iets aan te doen 😬 Die ergste angst heb ik weggekregen door naar ze te kijken vanachter glas. Steeds dichterbij, steeds grotere spinnen. Maar ik denk niet dat het ooit helemaal overgaat. Ik zou voor nog geen 1000 euro een spin op mijn hand laten zetten. (Voor een miljoen wil ik er misschien over nadenken, maar dan is het meer “I’ll take one for the team” 😂) 

Wat is dat eigenlijk wat spinnen zo eng maakt voor veel mensen? Ook voor mij. Ik ben niet extreem bang maar griezel er wel van. Terwijl ik weet dat ze me niks doen. Van wespen moet ik ook niks hebben (ben eens gestoken) maar spinnen vind ik veel enger....

Herfstappeltaart schreef op 19-10-2021 om 16:07:

Wat is dat eigenlijk wat spinnen zo eng maakt voor veel mensen? Ook voor mij. Ik ben niet extreem bang maar griezel er wel van. Terwijl ik weet dat ze me niks doen. Van wespen moet ik ook niks hebben (ben eens gestoken) maar spinnen vind ik veel enger....

Ja hier hetzelfde kheb er echt zowat een fobie voor, waarom weet ik echt niet. Kheb zelfs als er een spin groot staat afgedrukt in een boek dat ik met moeite de bladzijde omsla, ik krijg zo'n soort stuiptrekking dat ik het boek weg flikker, en dan voel ik de kriebels door heel me lichaam.

Gwn dat lijfje, die poten, hun kopje die je eig bijna niet ziet maar ingezoomd wel, ze zijn zo eng snel ook😫

Ik heb vannacht gedroomd dat er 5 spinnen in huis zaten  En dan geen kleine spinnen maar formaatje vogelspin. Wat een rotdroom was dat zeg, bah.

Broodjebrie schreef op 19-10-2021 om 16:24:

Ik heb vannacht gedroomd dat er 5 spinnen in huis zaten En dan geen kleine spinnen maar formaatje vogelspin. Wat een rotdroom was dat zeg, bah.

tumblr_m1cst2b9ah1rn95k2o1_400.gif

Ik vind spinnen hele mooie dieren en bekijk ze graag in mijn tuin. Ik ben er absoluut niet bang voor. Ik ben wel bang voor honden en toen de eigenaresse van een grote bouvier in een restaurant dat belachelijk vond heb ik mij rot gelachen toen ze begon te gillen toen er een spin over de tafel kroop. Mijn man bood toen aan om hem weg te halen als zij haar hond aanlijnde.

Tuinfluiter schreef op 19-10-2021 om 17:12:

Ik vind spinnen hele mooie dieren en bekijk ze graag in mijn tuin. Ik ben er absoluut niet bang voor. Ik ben wel bang voor honden en toen de eigenaresse van een grote bouvier in een restaurant dat belachelijk vond heb ik mij rot gelachen toen ze begon te gillen toen er een spin over de tafel kroop. Mijn man bood toen aan om hem weg te halen als zij haar hond aanlijnde.

Goed om te weten, dan stuur ik ze met alle liefde naar je toe.

Tover-Feetje schreef op 18-10-2021 om 22:57:

[..]

Nou mijn leven is toch aardig ontwricht als er zo'n harige achtpoter in mijn buurt verschijnt

Sorry weet dat je er waarschijnlijk niet veel aan hebt toch: Spinnen vangen veel insecten ook nare insecten.

De meeste spinnen laat ik dan ook zitten ook in mijn slaapkamer.
uitgezonderd dan hele grote spinnen en teveel spinnen.

Zeker dat van de hele grote spinnen komt gelukkig niet veel voor in mijn huis.

Broodjebrie schreef op 19-10-2021 om 17:26:

[..]

Goed om te weten, dan stuur ik ze met alle liefde naar je toe.

Dat mag maar we hebben er genoeg in de tuin. 

Ik denk dat het ook de stand van de poten is wat ze zo eng maakt.

🕷️

Tuinfluiter schreef op 19-10-2021 om 17:58:

[..]

Dat mag maar we hebben er genoeg in de tuin.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.