Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag van de dag 18 oktober

245092084_1771060169755785_1258538532004218698_n.jpg?_nc_cat=106&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=V8TJTlfT9VoAX8by3u2&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=557314690381c1c00d22af61bf0e380c&oe=6192A8DB

Waar ben je het meest bang voor?? 


dat er iets met mijn kinderen gebeurt (of met mij waardoor ik niet meer bij mijn kinderen ben) 

Dat er iets met mijn kinderen gebeurd. Of dat er iets met mijn familie of vrienden gebeurd. 
Want zij zijn onvervangbaar...

Zelfde als hier boven. Zij zijn het alleraller-belangrijkst

Dat mijn vader iets overkomt. Hij heeft afgelopen jaren verschillende herseninfarcten gehad en gelukkig is alles nu redelijk stabiel (goede medicatie eindelijk, na wat gepuzzel) en hij staat onder strenge controle. Maar toch blijft die angst. We willen hem nog niet kwijt!

Ik ook dat er iets met mijn kinderen gebeurt. Of met mezelf zodat ze geen moeder meer hebben. 

Dat ik ondanks chemo en bestralingen toch nog ergens een kankercelletje heb zitten die uitgroeit tot een uitzaaiing. En verder natuurlijk ook dat er iets met de kinderen gebeurt, maar dat lijkt me logisch….

MissJones schreef op 18-10-2021 om 08:15:

Ik ook dat er iets met mijn kinderen gebeurt. Of met mezelf zodat ze geen moeder meer hebben.

Dit.. 

MIDA schreef op 18-10-2021 om 08:26:

Dat ik ondanks chemo en bestralingen toch nog ergens een kankercelletje heb zitten die uitgroeit tot een uitzaaiing. En verder natuurlijk ook dat er iets met de kinderen gebeurt, maar dat lijkt me logisch….

Hoop voor je dat het allemaal rustig blijft!

MIDA schreef op 18-10-2021 om 08:26:

Dat ik ondanks chemo en bestralingen toch nog ergens een kankercelletje heb zitten die uitgroeit tot een uitzaaiing. En verder natuurlijk ook dat er iets met de kinderen gebeurt, maar dat lijkt me logisch….

Natuurlijk ook de kinderen maar ook bang voor de financiële
chaos die zeker weten gaat ontstaan als mijn moeder overlijdt.
Ze laat aan mij en mijn 2 zussen dan een huis ter waarde van 300.000 achter dus zal ik gelijk mijn uitkering (afgekeurd in de bijstand) verliezen omdat ik eigen "geld" heb op dat moment. Er zal vast een lening kunnen vanuit de gemeente maar ik kan me daar soms best druk over maken.

Dus heb ik haar maar gezegd dat ze pas dood mag gaan als ik aow krijg

Wat een gegronde angsten! 

Een grote voor een ieder die een reactie gegeven heeft en het weer even voelde of de angst voor zich zag

Mijn angst valt enorm in het niet vergeleken bij zieke kinderen, zieke vaders, terugkerende ziektes en kinderen alleen achterlaten
Ik ben geloof ik best gezegend op dat gebied

Dat er iets met mijn man gebeurt. 

We hebben een ingewikkeld gezin met oa een zoon die dagelijks epileptische aanvallen heeft en een puber met ASS. Tot ikzelf hersenletsel opliep, was ik de duizendpoot die er altijd voor iedereen was. Ik kan nog veel, maar veel ook niet. Mijn man heeft dingen die ik nooit meer kan van me overgenomen, helpt me met plannen waardoor ik beter functioneer en hij brengt rust. Zonder hem, stort de boel in. 

Dat mijn vriend en/of hond iets overkomt. Zij zijn het allerbelangrijkste voor mij.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

18-10-2021 om 10:59

Hoogtes.

Behalve dat wat voor iedereen geldt, namelijk dat er iets met één van mijn dierbaren gebeurt ben ik het bangst voor het terugkeren van de kanker-ellende.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.