Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag van de dag 18 januari

262134222_1809192005942601_709427071202194334_n.jpg?_nc_cat=101&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=OaROYW-h76cAX_L899X&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=00_AT8KJ--rEJwNsTUzNZhbGAaWzYRRiK-ZQbxNvB-DNTJ6mA&oe=61EC1453

Wat zou je doen als je onzichtbaar was? 


SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

18-01-2022 om 07:31

Dat lijkt me best vervelend eigenlijk. Heel soms is het handig misschien, maar wat moet je met die kennis als níemand je ziet staan?

AttentiveCobra73

AttentiveCobra73

18-01-2022 om 07:53

Ik zou gaan gluren en afluisteren

Hetzelfde als zichtbaar, op de bank zitten en series kijken en hooguit de bezorger laten schrikken, als ik mijn pakketje wil aannemen.
Bedoel, ik krijg er niet meer energie van

Primaire reactie was: kijken of de mensen die altijd druk doen het ook daadwerkelijk zo druk hebben. Of een kijkje nemen op een intigrerende plek,  zoals het Witte Huis, waar ik normaal niet mag komen. 
Maar in beide gevallen is de kans heel groot dat ik er niet blijer van word.

Dus ik zou iets doen waar ik wel blij van word. Ongegeneerd losgaan op lekkere muziek, in een museum blijven hangen tot na sluitingstijd, een enorm zandkasteel.bouwen, met Lego spelen en testen of dieren mij wel kunnen 'zien'.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

18-01-2022 om 09:18

Zo snel mogelijk een jas of zo aandoen zodat ik wél zichtbaar ben. Het lijkt me vreselijk.

Ik zou me vooral heel eenzaam voelen denk ik .

clivia53 schreef op 18-01-2022 om 07:53:

Ik zou gaan gluren en afluisteren

Das Leben der Anderen...

wild-flower schreef op 18-01-2022 om 09:45:

Ik zou me vooral heel eenzaam voelen denk ik .

Ik ging er gemakshalve van uit dat mijn transcedente toestand van tijdelijke aard zou zijn 😉


Onderonsjes afluisteren denk ik.

Maar ik weet dan weer niet wat ik met die wetenschap moet als ik met niemand kan praten over dat wat ik gehoord heb.

Ik heb jarenlang geprobeerd onzichtbaar te worden. Das me niet gelukt, wel bijna dood gegaan aan ondergewicht . Ik wilde me vooral (en dat zou ik nog steeds graag willen) ergens veilig voelen.

clivia53 schreef op 18-01-2022 om 07:53:

Ik zou gaan gluren en afluisteren

Ik ook! En dan de verkregen informatie ge(mis)bruiken, bijvoorbeeld tegen mijn ex. Lijkt me heerlijk. 

lekker naar de sauna gaan zonder te betalen, ze zien me toch niet!

Friezinnetje

Friezinnetje

18-01-2022 om 19:20 Topicstarter

citroentje schreef op 18-01-2022 om 18:56:

lekker naar de sauna gaan zonder te betalen, ze zien me toch niet!

oh dan kan ik er nog wel een paar. 

In het vliegtuig naar een lekker eiland, hoef ik niet te betalen, want ze zien me toch niet. Naar een fantastisch concert (nog even geduld, dan moet het vast weer zo ver zijn) enz enz  

oo nou ik zou t best wel eens willen voor een poosje. Lekker naar een eiland( kan dat snel als je onzichtbaar bent of duurt t net zo lang) en overal even kijken en gluren. 

eens rondkijken bij het politieke circus in Den Haag

Lekker naar de sauna vind ik ook een goeie

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.