Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag van de dag 18 december

256580776_1797095607152241_3259166679068327446_n.jpg?_nc_cat=101&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=YhxXy6IKaW8AX97utaL&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=00_AT9CqVVFPd-nVezJE5271IEIi1l25x9sShmQq-NLGXxtYQ&oe=61C33A56

Vertel je laatste droom


Ik had van de week echt een drukke droom. Liep door een gigantisch gebouw met heel veel ramen en kwam veel familieleden tegen, die ik allemaal moest spreken.

Ik werd net wakker uit een droom waarin ik een nieuwe baan had en op mijn eerste dag ook meteen een nieuwe medewerker kreeg waar ik helemaal niks mee kon. En daar moest ik het weer met mijn leidinggevende (die ik nog niet eerder had gesproken) over hebben. Het raarste was dat het een gigantisch gebouw was met heel veel functies door elkaar: een theater, iets met horeca, een ziekenhuis en een control center voor ruimtevaart

Haha, ik durf het bijna niet te vertellen maar heb laatst over Redbulletje gedroomd. Weet niet of dat echt de allerlaatste was maar wel degene die ik mij nu nog goed kan herinneren.

We waren op vakantie met de slaaptrein en hadden een coupé naast elkaar. Het was een prachtige omgeving maar ik heb geen idee waar we naar onderweg waren.Toen werden er ontbijten uitgedeeld en kreeg ik te horen dat ik een prijs had gewonnen met een prijsvraag. En Redbulletje leek op een buurmeisje van heel vroeger.


ik liep buiten bij een grote witte villa, waar ik met een heel stel mensen woonde. Liep langs een appelboom en zei verbaasd tegen mijn moeder "wat raar dat er appels aan de boom groeien in december".

Friezinnetje

Friezinnetje

18-12-2021 om 09:35 Topicstarter

laatste droom die ik nog weet is dat ik ineens hoorde dat mijn buurvrouw ging verhuizen. Ze had alles al ingepakt en vertelde het toen pas. Ze ging samenwonen met haar vriend, die ik nog nooit gezien had. Was echt boos, dat ze me niets verteld had. 

Friezinnetje

Friezinnetje

18-12-2021 om 09:36 Topicstarter

Een andere bizarre droom, die al veel langer geleden is, was dat ik bevallen was van een tweeling (had geen vriend en ook geen kinderwens), maar dit was zo echt, dat ik 's morgens me werkelijk af vroeg waar ik die tweeling had gelaten

Ik droom heel vaak heel raar. Gisteren in mijn droom was ik op een bruiloft ( weet niet van wie) en de enige die ik daar kende was de ex vrouw van een vriend van ons die ik al jaren niet heb gezien of gesproken. 

SpiritedMagpie74

SpiritedMagpie74

18-12-2021 om 10:38

Ik was in een groep en moest in ijskoud water springen (zoals bij Wim Hoff) en tien meter verderop was een tropisch zwemparadijs. "Je kunt niet naar binnen, want stikdruk", werd er gezegd. Maar eenmaal binnen bleek er helemaal niemand. Kennelijk had iedereen het advies van "stikdruk" opgevolgd...

Ik had 26 mijloen gewonnen! Waarmee weet ik niet, maar ik had het. En het enige wat ik dacht was: wat moet ik daar nou toch weer mee?! Dat kan toch niet anders betekenen dan dat ik niks tekort kom in mijn leven (al zou ik in het eggie best iets kunnen verzinnen om met een paar miljoen te doen 😄).

Laatste droom was heel raar geen beelden maar alleen geluiden. Ik hoorde gestommel en geluiden beneden maar kon niets doen ik lag in bed en kon me niet bewegen en wakker worden.

Paar nachten geleden een mooie droom; ik ging naar een nieuw huis kijken (appartement op de 25ste verdieping ) en moest met de lift omhoog. Die lift was eng maar ik deed het toch. Op de 25ste verdieping aangekomen bleek dat er eigenlijk 3 liften naar boven waren en dat ik nog door de 2 andere liften heen moest lopen (de liften hadden aan beide zijden deuren en stonden gewoon open), met een beetje enge metalen vloer. Ook dat deed ik hoewel ik dat spannend vond.
Ik kon naar buiten kijken en hoewel het hoog was, viel mijn hoogtevrees me mee.
Uiteindelijk koos ik ervoor om het appartement niet te nemen omdat het te geïsoleerd voelde (was het enige appartement op die verdieping).
Kennelijk is dromen over omhoog gaan in een lift een positief teken. En (kijken naar) een nieuw huis ook.

Vanmorgen werd ik wakker uit een droom waarin ik overleden honden, opa's en oma's, tantes, schoonouders en vriendin weer terugzag. Het was een serene sfeer, geen verdriet. Geknuffeld met mijn dieren. Meer het 'fijn om je te zien !' gevoel.

Dat is mooi Tippex!

Ik was ergens om iets op te lossen maar werd bedreigd door mensen buiten het hokje waar ik was. Ze wilden me vermoorden. Ramden op de deur en wilden me uit dat hokje trekken.

Ik droom vaak dat ik verhuisd ben en mijn nieuwe huis vergelijk met het oude, en er mankeert zoveel aan dat ik me afvraag waarom ik eigenlijk verhuisd ben naar dat nieuwe huis.

Een andere droom die met enige regelmaat terugkomt, is dat er nog een extra groep cavia's op zolder zit die ik nog nooit te eten heb gegeven.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.