Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag van de dag 17 maart

Wat is het meest gênante dat je ooit in een dronken bui hebt gedaan?

dronken-paar-knuffelen-jong-meisje-en-jongen-aangeschoten-met-flessen-kleurrijke-illustratie-in-cartoon-stijl_198278-456.jpg?w=740


Niets, want ik ben nog nooit dronken geweest 

Kotsen

Aan tafel staan te zingen in een vol restaurant,  en nee, ik kan absoluut niet zingen .

Dansend op de bar een misstap gemaakt, waardoor ik zo in de spoelbak viel 

Friezinnetje

Friezinnetje

17-03-2022 om 10:07 Topicstarter

op een hek gaan zitten en toen ik weer overeind zou, zakte ik door mijn benen 

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

17-03-2022 om 10:24

Saai antwoord

In aangeschoten toestand ben ik altijd nog precies helder genoeg geweest om te verzinnen dat het genoeg is en dat ik nodig naar huis moest. Bij voorkeur lopend, door de koude buitenlucht. En als verantwoordelijke volwassene probeer ik ook weg te blijven van aangeschoten zijn, al was het maar voor de kinderen.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

17-03-2022 om 10:30

Niets want geheelonthouder.

als puber een keer zo dronken geweest dat ik die nacht (of wat er nog van over was) in bed heb geplast. Ik sliep bij een vriendin en schaamde me echt kapot!! 
Daarna nooit meer zoveel gedronken.

Laveloos achterin in een auto op een nieuw servies gevallen van degene die mij ophaalde. 
Ik was toen 17 ofzo.
Het was de zus van mijn vriendin, en die had net nieuw servies gekocht voor haar uitzet. 
Hoor haar nog mopperen : dit doe ik nooit weer! 
En terecht natuurlijk, als ik haar zie zal ik is vragen of ze zich dit nog herinnert.

Weet eigenlijk niet meer of er veel stuk was.... Erg dit.. 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

17-03-2022 om 12:04

Staan strippen op de bar en daarna een lapdance bij mijn vriend 

Tijdens de vleesfondue met mijn schoonfamilie doopte ik mijn gebakken vlees in een schaaltje met koude rauwe stukjes lever, omdat ik dacht dat het rode dipsaus was. Dus het was toen wel duidelijk dat mijn wijn verkeerd was gevallen. Men waarschuwde met drie tegelijk, dus het viel op.

Ik ben ook eens met een klein groepje andere leerlingen naar een leraar zijn huisadres gegaan. Die keek wat verrast maar we mochten binnen. De avond werd gezellig (denk ik) maar ik kon me er de volgende dag niets van herinneren toen ik wakker werd in een vreemde logeerkamer. Ik kan me alleen de zon herinneren, de tuin en de boterhammen met gebakken eieren die we kregen.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

17-03-2022 om 13:37

- Vechtpartij uitgelokt
- in slaap gevallen tijdens de seks
- ons(sen) waarbij je 's morgens de naam niet meer weet
- mijn nicht versierd
etc. etc.

Ik drink nooit alcohol, dus ik heb ook nog nooit iets gênants in een dronken bui gedaan.

Valdemar schreef op 17-03-2022 om 13:37:

- mijn nicht versierd

Ooooh Valdemar, wat erg   

Teveel om op te noemen maar het allerergste vind ik ruzie maken met vrienden. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.