Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag van de dag 17 december

255932326_1797099187151883_6428564077903299585_n.jpg?_nc_cat=106&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=erapLs11EnwAX9zys_M&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=00_AT9pusRb-ksgloSC4R7_zei5yMhkMF1w2U_SS9lC30sXOQ&oe=61C1C2A9

Welke vraag wil je niet beantwoorden? 


Deze. 

KillerQueen schreef op 17-12-2021 om 08:02:

Deze.

Hahaha dat was ook mijn eerste reactie.

Het enige wat ik eigenlijk echt nooit naar waarheid vertel is mijn gewicht en wat er op onze spaarrekening staat. 

Vertel iets wat niemand van je weet.

Ah, daar heb ik wel een antwoord op, maar dat ga ik hier niet zeggen.

Truusdemier schreef op 17-12-2021 om 08:18:

Vertel iets wat niemand van je weet.

Deze inderdaad, het is niet voor niets dat "iets" iets is wat niemand van je weet.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

17-12-2021 om 11:41

Anoniem op een forum kan ik niet direct een vraag verzinnen. 
In het echte leven omzeil ik de vragen over het verleden.

Als het meer nadelen dan voordelen zal opleveren om iets te zeggen, dan zeg ik het niet.

Ik ga er ook vanuit dat iemand, als die het goed met me voorhad, de vraag niet zou stellen.

Dat zijn er best veel. Vragen over mijn lichaam, vragen over mijn financiën en ook voorál de vraag “wat gaan WE doen”. Ik doe al iets, ik dagdroom en je stoort. Ksssssst. 

‘Waar denk je aan?’

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

17-12-2021 om 12:05

Wat is je pincode?

Heeft u de drie biggetjes nog steeds niet te pakken.

Laat mij met rust deze vraag ligt erg gevoelig…….

Serieus: op dit moment vragen die teveel detail prijs geven wie ik ben.

MidasWolf schreef op 17-12-2021 om 12:45:

Heeft u de drie biggetjes nog steeds niet te pakken.

Laat mij met rust deze vraag ligt erg gevoelig…….

 

speciaal voor jou, fijne kerstmis

CVSvGXVWoAAqh0C.png

Of ik gevaccineerd ben.

En nee, daar hoef je dus niet ongevaccineerd voor te zijn om die vraag niet te willen beantwoorden. Dat even voor de duidelijkheid. 

Het gaat niemand wat aan. En ik zal het een ander ook niet vragen. Bekenden en dierbaren - zeker de kwetsbaren - weten uiteraard mijn vaccinatiestatus wel. En ook mijn artsen. 

Maar de moeder van een vriendje van school, de buurvrouw, de slager of de vrouw die ik tegenkom in de bibiotheek? Die mogen deze vraag lekker voor zich houden. Het gaat ze helemaal niks aan. En ik zal het ook nooit aan een ander vragen. 

De vraag of ik gelukkig ben.. Oprecht omdat ik daar het antwoord niet op heb

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.