Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag van de dag 16 februari

273993991_1862145113980623_1827707885391850737_n.jpg?_nc_cat=109&ccb=1-5&_nc_sid=8bfeb9&_nc_ohc=z0nB7SmFpAQAX8Vyi_w&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=00_AT-CPsWOwYe5z_eKCdiaaOTr7-W2RQ8qB4-2ea-BYHOjmw&oe=6210F672

Wat zou je het liefste willen voor je verjaardag, als je alles kon wensen? 


Het winnende staatslot. Omdat ik daarmee vrijheid kan kopen om professioneel gezien te doen waar mijn hart ligt, zonder dat ik me zorgen hoef te maken of dat genoeg oplevert. En zodat ik een huis kan laten bouwen, ergens op een rustige plek. En mijn ouders en sibs een heel mooi bedrag kan geven. En...en....en......

😀

dat winnende staatslot is wel een goede Wollstonecraft! 
En anders 4 tickets naar de VS, camper en een hele bult zakgeld.

Iets realistischer: een leuk feestje met m’n favoriete personen. Ik word 40 dit jaar en ik hoop dit goed te kunnen vieren. 

Friezinnetje

Friezinnetje

16-02-2022 om 07:35 Topicstarter

ik ben over 2 dagen jarig, en ik zou graag willen dat mijn moeder erbij kon zijn. 

Dat winnende staatslot zou ik ook wel willen krijgen, maar een lekker etentje met al mijn dierbaren maak je mij ook blij mee.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

16-02-2022 om 08:17

Dat ik op een tropisch eiland, op een wit strand met palmbomen en een cocktailbar een groot feest kon geven met al mijn familie en vrienden 🥥🌴🍹☀️. Het word een feest om nooit te vergeten 😁

(dan heb ik toch ook eerst dat winnende staatslot nodig)

Een medicijn tegen alles. 

Hetzelfde als wat yette wenst .

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

16-02-2022 om 10:50

yette schreef op 16-02-2022 om 08:22:

Een medicijn tegen alles.

wild-flower schreef op 16-02-2022 om 09:04:

Hetzelfde als wat yette wenst .

Echt? Dan krijg je een enorme overbevolking in de wereld doordat mensen steeds ouder worden. 

Winnend staatslot en in de categorie onmogelijk m'n vader terug 

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

16-02-2022 om 11:54

yette schreef op 16-02-2022 om 08:22:

Een medicijn tegen alles.

Dit graag, voor iedereen die het kan gebruiken. 

Een blik in de toekomst.... kijken of het mijn familie goed gaat als ik er ooit niet meer ben.....Hoe ouder mijn kinderen , hoe meer zorgen ik me soms maak....

Tickel schreef op 16-02-2022 om 10:50:

[..]

[..]

Echt? Dan krijg je een enorme overbevolking in de wereld doordat mensen steeds ouder worden.

Daar verzinnen we dan wel weer wat op. 

Enneh, je hoeft het niet te nemen hè? Ieders keuze. 

Meer mensen om mij heen met wie het leven te vieren valt. Zodat ik daadwerkelijk een keer een feestje zou kunnen houden waar ik blij van word.
Ik zou ook heel blij worden van de mogelijkheid om een culturele trip/ reisje met een van mijn siblings te maken. Gewoon, tijd voor ons  zonder afstand, zonder zorgen. 

Ted68 schreef op 16-02-2022 om 12:06:

Een blik in de toekomst.... kijken of het mijn familie goed gaat als ik er ooit niet meer ben.....Hoe ouder mijn kinderen , hoe meer zorgen ik me soms maak....

En als dan blijkt dat het niet goed gaat heb je er nu stress van of denk je het dan te kunnen veranderen?

Dat corona helemaal verdwijnt en de volgende pandemie nog minstens 200 jaar op zich laat wachten. (Dan moet Nederland toch genoeg tijd hebben gehad om zich erop voor te bereiden.) 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.