Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag van de dag 15 februari

Na een lange afwezigheid, ben ik ineens (notabene bij me thuis) een stapel vragen tegen gekomen die ik mooi kan gebruiken voor het vervolg van het 'Vraag van de dag'-topic. 
Dus bij deze heropen ik dit topic, net als de horeca, de restaurants, het uitgaansleven enz enz  

273987998_1861848500676951_518254706986049008_n.jpg?_nc_cat=107&ccb=1-5&_nc_sid=8bfeb9&_nc_ohc=-muAmVRTKk4AX-YAE16&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=00_AT-ieeMooczz30ApwHAGZ_ua6YRFw3OowLFbbX4FN_5iqA&oe=62114AAF


goede gezondheid

leuk dat je verder gaat!

Ja jeetje, hier kan mijn inner autist niet tegen hoor Friezinnetje. Dit soort onverwachte veranderingen

Friezinnetje

Friezinnetje

15-02-2022 om 20:37 Topicstarter

Lollypopje schreef op 15-02-2022 om 20:21:

Ja jeetje, hier kan mijn inner autist niet tegen hoor Friezinnetje. Dit soort onverwachte veranderingen

Sorry! Het autistische kantje van mij mistte het al  

Friezinnetje schreef op 15-02-2022 om 20:37:

[..]

Sorry! Het autistische kantje van mij mistte het al

😂 Nou vooruit dan maar want het blijven fijne vragen

“Iedereen wil oud worden, maar niemand wil oud zijn” zei mijn oma altijd en die is meer dan 100 jaar oud geworden. We dachten wel dat ze zou opgeven bij die mijlpaal, maar niks hoor. Zelf zei ze altijd dat ze nu lekker dropjes kon eten in bed zonder daarná nog tanden te hoeven poetsen sinds ze een kunstgebit had als je om een levenswijsheid vroeg. 

Dus doe mij die humor maar en het vermogen om te genieten van de kleine dingen 

Lollypopje schreef op 15-02-2022 om 20:38:

[..]

😂 Nou vooruit dan maar want het blijven fijne vragen

Ja kom, on topic, ik heb matige controledwang namelijk en die speelt op 

Friezinnetje

Friezinnetje

15-02-2022 om 20:42 Topicstarter

Gezondheid, humor, lieve mensen om je heen. Zelfstandigheid vind ik ook erg belangrijk. Dat je niet overal hulp bij hoeft

ToetieToover schreef op 15-02-2022 om 20:41:

[..]

Ja kom, on topic, ik heb matige controledwang namelijk en die speelt op

Sorry, verder heb ik momenteel niks zinnigs te melden

ScarceKudu74

ScarceKudu74

15-02-2022 om 20:56

Ha! Je gaat weer verder! 🥳😍

Verder wil ik niet oud worden, er is niks aan, dus een antwoord heb ik niet 

Je levenservaring die je opgedaan hebt.
Alle in dit geval”positieve” dingen die je hebt meegemaakt.
Beseffen dat je al deze jaren toch al mooi hebt mogen meemaken.
Zakelijk: Veelal heb je financieel het een en ander opgebouwd.

Dat je (hopelijk) meer tevreden bent met jezelf en minder onzeker dan toen je jong was. Dat je beter weet wie je bent en wat jij vindt. 

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

15-02-2022 om 21:14

Dat je over de meeste zaken wat milder wordt. 

Gezondheid, lieve mensen om je heen, hobby's, voldoende geld,  interesse in de wereld om je heen, een heldere geest, positieve instelling

Stukje bij beetje meer innerlijke rust en zelfacceptatie. Althans, dat merk ik en daar ben ik maar wat blij om. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.