Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag van de dag 15 december

256698137_1797100300485105_7932634122412788635_n.jpg?_nc_cat=106&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=yzBr3bhDEboAX_XVnTV&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=00_AT-25fAHJrk4QoN-8za4-aHx7lm_scsTN814O_xM1N_kAg&oe=61BDF723

Wat was je stoerste adrenelinekick? 


Parachute springen op Texel.
Echt een prachtige(spannende) ervaring.

Locatie Texel is een aanrader je ziet vanaf hoogte bij helder weer een aantal eilanden(Texel-Vlieland- Terschelling de kop van Noord-Holland en de Afsluitdijk.
Vooral in het eerste gedeelte wanneer je nog hoog in de lucht bent.
Plus uitzicht over waddenzee.
Het leek net een landkaart vanaf boven.

Mijn eerste solovlucht. Waren ´maar´ 4 landingen maar toch. Dat was echt kicken.

Ik heb het nooit zelf opgezocht, als in parachutespringen of over hete kolen lopen. Ben wel in afschuwelijke situaties geweest waarin ik dankzij de aanmaak van adrenaline toch verbazingwekkend goed wist te functioneren. 

Dus tsja. Fijn stofje wel. Maar liever niet. 

Dat was een ritje in een powerboat in Key West USA. Echt noooooooit meer, brrr. Ik wist gewoon niet waar ik aan begon anders had ik het niet gedaan. Mijn gezicht flapperde in de wind, mond dicht dus!! En ogen ook....

Deltavliegen in Queenstown Nieuw Zeeland 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

15-12-2021 om 09:26

Niet stoer: maar de vechtpartijen waar ik vroeger in tussenkwam of de momenten dat ik neus tegen neus stond tegenover een meerderheid.
En nog wat dingen uit het verleden die ik best niet opschrijf. 

Telt bevallen ook?


Waterskiën op lake Havasu  ( Arizona / USA ) .

wild-flower schreef op 15-12-2021 om 09:36:

[..]

Hahaha

Wat mij betreft wel. Maar misschien moet een bungee-jumpende moeder vertellen òf en wàt het verschil is? 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

15-12-2021 om 09:53

Parachutespringen op Texel. Wat een kick was dat zeg! Dat zou ik nog weleens willen doen.

Ik vond indoor skydiven al een kick, het echte nog nooit gedaan. Weet niet of ik dat durf.

Verder ben ik eigenlijk niet zo van hoogte en snelheid etc. Wel ooit in een speedboot in Thailand gezeten en dit jaar op Texel ook in zo'n snel ding. En natuurlijk diverse achtbanen maar dan houdt het denk ik wel op bij mij.

ik ben niet zo van de adrenalinekicks. Het engste wat ik gedaan heb ik een klimroute in zo’n outdoorpark of een achtbaan. 
En in rengalop op een paard over het strand. Telt dat ook? 

Genoeg achtbanen gedaan waarvan ik wel kriebels kreeg. De meest “spannende” was X2 in six flags magic mountain. Verder ben ik niet zo van de spannende dingen. Ziplinen op Fremont street in Las Vegas was ook wel een hoogtepunt

Parachutespringen, vond ik echt supercool!

yette schreef op 15-12-2021 om 09:43:

[..]

Wat mij betreft wel. Maar misschien moet een bungee-jumpende moeder vertellen òf en wàt het verschil is?

Nu is parachute natuurlijk niet hetzelfde als bungee…maar qua lengte, “fun”-factor en de mogelijke na-effecten op je lijf, vind ik bevallen stoerder. Tegelijkertijd vond ik bevallen zo’n natuurkracht dat ik het eerder als een “out of body”-experience zou omschrijven dan een adrenaline-rush. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.