Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag van de dag 14 oktober

244996208_1771059319755870_1494069096888730826_n.jpg?_nc_cat=111&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=OKFh5xzHkH4AX8Xuhrt&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=2e265091b1e20f0b3ffa6b15cf11b395&oe=618C37CC

En ik vul hem even aan: En welke wil je wel kwijt? 


ik zou graag wat socialer (als dat een karakter eigenschap is) willen zijn. En op je andere vraag te antwoorden, vaker uit mijn schulp kruipen.

Doorzettingsvermogen.
Ik denk al gauw: ach het is zo ook prima. 

kwijtraken: perfectionisme 
willen hebben: engelengeduld 

oh en wat ik kwijt wil: faalangst/onzekerheid. Dat heeft me meerdere keren in mijn leven echt tegen gezeten.

Ik zou willen dat ik goed kon opruimen. 

Ik moet wat beter voor mezelf zorgen en wat minder voor anderen als dat mijn zelfzorg in de weg zit.

Ik zou meer zelfvertrouwen willen hebben.
En minder perfectionisme.

Doorzettingsvermogen (of überhaupt iets uit mezelf afmaken) 
Impulsiviteit en drama wil ik graag in de aanbieding gooien

Zelfdiscipline. Komt ook door mijn ADD overigens dat ik dat niet heb.

Ik zou graag wat zelfverzekerder zijn over bepaalde kwaliteiten van mezelf. Twijfel snel of het wel goed genoeg is (bij koken voor gasten bijvoorbeeld).

Ik zou wat minder risicomijdend willen zijn. Ben nogal een angsthaas in het verkeer bijvoorbeeld.

Ik zou zakelijk inzicht willen hebben (om rijk te kunnen worden met weinig inspanning)
En ik zou mijn mega-overprikkeldheid wel kwijt willen. 

Wat ik graag wil bestellen: beetje meer discipline
Wat ik graag weggeef: mijn uitstelgedrag

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

14-10-2021 om 11:34

Ik zou wel graag schoonmaakgenen willen hebben zodat mijn huis er altijd lekker fris en opgeruimd uitziet.

Ik wil niets kwijt, ook mijn onhebbelijkheden horen bij mij.

Tickel schreef op 14-10-2021 om 11:34:


Ik wil niets kwijt, ook mijn onhebbelijkheden horen bij mij.


Wat een sympathiek uitgangspunt 

ik zou graag meer energie willen hebben / sportiever, beweeglijker zijn. 
wat ik kwijt wil is net al Redbulletje mijn overprikkeldheid/ prikkelgevoeligheid. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.