Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

vraag van de dag 12 oktober

245237154_1771061369755665_8716840447473040362_n.jpg?_nc_cat=109&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=-HpNcGMSxb4AX9pfcz7&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=e3d832a8b5ac5cd8e41d8bfd3b1dd818&oe=6189EC8E

foto misschien niet helemaal duidelijk maar de vraag is:
Wat heb je altijd nog een keer tegen je ex willen zeggen? 


Dankjewel voor alles dst je voor me hebt betekent en nog steeds voor me klaar staat als één van mijn beste vrienden 💜

Vooral iets dat ik vaker zou moeten zeggen eigenlijk

Ik heb geen ex…… 

Nu ik mijn bedpartners met elkaar kan vergelijken.... Blijkt nu, ondanks het vele opscheppen, dat jouw bedprestaties toch wat aan de lauwe kant waren.... 

Ik heb ook geen ex  (echtegnoot dan hè, vriendjes van vroeger daargelaten).

Mok

Mok

12-10-2021 om 09:13

Niets. Geen ruzie, maar ook totaal geen behoefte meer aan contact. We zijn elk een heel andere weg ingeslagen, en dat is oké. 

ik heb geen ex....

WorldlyAnteater37

WorldlyAnteater37

12-10-2021 om 09:42

Dat hij een arrogante egoïst is.

Dat ik nooit echt verliefd op hem ben geweest maar ik denk dat hij dat zelf ook wel weet. Hij dreigde met zelfmoord als ik hem zou verlaten en ik was jong en geloofde hem. 
Ik noem mannen met wie ik vroeger een relatie heb gehad ook exen. 

Geen exen hier ....

Herfstappeltaart schreef op 12-10-2021 om 09:08:

Ik heb ook geen ex (echtegnoot dan hè, vriendjes van vroeger daargelaten).

Zelfs ex-vriendjes heb ik niet, de eerste was meteen de beste!

Ik heb ook wel een minder leuke ex, maar daar heb ik echt niks meer tegen te zeggen.

BumpyGrasshopper95

BumpyGrasshopper95

12-10-2021 om 10:35

Dat hij een egoïstische klootzak was, die niet in zag hoe kapot hij mijn leven en dat van ons kind heeft gemaakt.  

Lollypopje schreef op 12-10-2021 om 08:21:

Dankjewel voor alles dst je voor me hebt betekent en nog steeds voor me klaar staat als één van mijn beste vrienden 💜

Vooral iets dat ik vaker zou moeten zeggen eigenlijk

Moooooi!!!  

Tegen 3 exen wil ik zeggen: “goed idee dat stoppen hè!”
Tegen 1 ex wil ik zeggen: “Het spijt me zo dat ik niet meer weet hoe te communiceren met je 🥲
Het spijt me dat ik je elke keer weer ongemakkelijk laat voelen
Maar weet dat ik nog zielsveel van je houdt en je verschrikkelijk mis” 

Niets, ik heb geen ex

Een ex met wie het uitging vanwege zijn moeder had ik jaren later op LinkedIn. Ik wilde gewoon ff bijkletsen maar hij heeft nooit gereageerd. Waarom voegt ie me dan wel toe? 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.