Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag van de dag 12 november

247450220_1780144482180687_3251899413397447903_n.jpg?_nc_cat=110&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=ryXvByZuB-kAX8zo1E8&tn=Wt_arNNlr6fOksrr&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=0790b56fab224d91ab71323994812617&oe=61922D31

nieuwe vraag!


mezelf

Hé ik ben niet raar, ik ben de enige normale in deze wereld. Alle anderen zijn raar!

Eéntje maar......pfff, even nadenken welk ding ik dan ga kiezen........

“Een vriend én een vriendin? Dat is raar”
“Ze is 20 jaar ouder? Dat is raar”
“Regenboogsokken? Je bent in de 30! Dat is raar” 
“Zoveel speelgoed zonder kinderen, dat is raar” 
“Je werkt weinig, dat is raar”
“Je relaties zijn ongelijk, behalve raar vind ik het zorgelijk”
“Dus hij woont hier, zij ook, en jij ook? Wat raar” 
“Heb je een toneelstuk? Wat een prachtige jurk en haren! Geen toneelstuk? Oh, dat is raar dan” 
“Doe is rustig en niet zo raar” 
“Waarom heb je een knuffel en een speentje? Je bent echt raar” 
“Je viert Sinterklaas met volwassenen? Raar hoor!” (Dat is ‘t overigens niet, wel leuk!) 
“Waarom loop je met een huppel? Dat is toch raar
“Je levensstijl is raar”
“Wat een rare tekeningen” 
“Wat een raar mailtje” 
“Wat praat je raar” 

Kleine handgreep uit m’n verzameling quotes

AttentiveCobra73

AttentiveCobra73

12-11-2021 om 08:38

ik praat in mezelf 
Met mezelf 

clivia53 schreef op 12-11-2021 om 08:38:

ik praat in mezelf
Met mezelf

Ik ook. Vooral over dingen die ik nog moet doen of nog moet mee nemen. Als ik kind mee neem naar de supermarkt lijkt het al minder raar. Maar ik zeg net zo goed hetzelfde als ze niet mee is. Mijn collega's zijn er inmiddels wel aan gewend dat ik bij een ingewikkeld probleem het met mijzelf bespreek.

Ik praat ook tegen objecten en dochter heeft dat over genomen. Komen we na de boodschappen bij de auto en dan zegt ze "Hoi auto, we zijn er weer. We hebben boodschappen gedaan." 

clivia53 schreef op 12-11-2021 om 08:38:

ik praat in mezelf
Met mezelf

Dat doe ik ook!

Op een gegeven moment viel me op dat best veel mensen dat doen. Toen voelde ik me wat minder raar. Tot ik erachter kwam dat die mensen met een klein oortje in aan het telefoneren waren. 🤣

Wollstonecraft schreef op 12-11-2021 om 09:14:

[..]

Dat doe ik ook!

Op een gegeven moment viel me op dat best veel mensen dat doen. Toen voelde ik me wat minder raar. Tot ik erachter kwam dat die mensen met een klein oortje in aan het telefoneren waren. 🤣

🤣

TriflingButterfly90

TriflingButterfly90

12-11-2021 om 09:59

Ik praat met mezelf
Ik praat tegen dingen
Ik ben nog steeds Backstreet Boys fan, vinden mensen raat
Nog raarder vinden ze het als ik daarna zeg ook Tool fan te zijn, zo leuk die verbazing
Ik bijt nagels omdat ik nagels knippen naar vind

TriflingButterfly90

TriflingButterfly90

12-11-2021 om 10:01

Poison schreef op 12-11-2021 om 09:59:

Ik praat met mezelf
Ik praat tegen dingen
Ik ben nog steeds Backstreet Boys fan, vinden mensen raat
Nog raarder vinden ze het als ik daarna zeg ook Tool fan te zijn, zo leuk die verbazing
Ik bijt nagels omdat ik nagels knippen naar vind



Volgens mijn collega's heb ik een oneindige hoeveelheid liedjes in mijn hoofd , die ik te pas en te onpas tevoorschijn tover

Dat ik soms veel te open ben naar mensen die ik nog niet zo goed ken. En dat ik dan achteraf denk, waarom heb ik in godsnaam m'n hele levensverhaal zitten te vertellen tegen die persoon. 

Ik schrijf rechts en teken links en als ik één van de twee andersom doe dan voelt dat raar. Ik kan tegelijkertijd vanuit het midden van een vel papier met rechts een zin opschrijven en dan tegelijkertijd diezelfde zin met links in spiegelbeeld opschrijven. Dus ik begin dan in het midden en mijn rechterhand schrijft dan naar rechts en mijn linkerhand naar links in spiegelschrift. En je zou denken dat ik dan heel geconcentreerd zou moeten zijn, maar het tegenovergestelde is waar. Zodra ik er teveel bij nadenk gaat het mis.

Brood smeren doe ik links, maar snijden weer rechts. Vroeger als kind ergens op bezoek, dan was dat wel eens lastig als de mensen waarbij ik op bezoek was hun boterham niet met de hand opaten, maar met mes en vork aten. Dan ging bij mij dus telkens mijn mes van mijn linker- naar mijn rechterhand.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

12-11-2021 om 14:14

1 ding maar  ?
Ik ben echt enorm raar... (En daar ben ik trots op want normaal zijn is saai )
Ik heb bijvoorbeeld ook altijd de meest vreemde liedjes in mijn kop  (echt dat je denkt hoe kom ik erop...), ik houd niet erg van winkelen en ik houd enorm van auto's. (Ja ik ben echt een vrouw... )
Oww en ik lul ook tegen mezelf, vooral wanneer ik aan het koken ben.

Mijn tenen. Draag daarom nooit open schoenen. Vooral het lengteverschil klopt niet.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.