Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag van de dag 12 februari

De laatste Vraag van de dag van mijn hand. Zoals ik al eerder heb geschreven, stop ik er mee, maar is er iemand die het over wil nemen, van harte welkom!

273201129_1851943928334075_3146263956247254594_n.jpg?_nc_cat=103&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=owf1WsXEKmIAX93rT98&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=00_AT9q8dKWQO6Ptrms1yTrhoLgxrHGGDo33dqrDCJD6KVXPg&oe=620B73B0

Grootste inzichten van het afgelopen jaar


misschien niet mijn grootste, maar hoe goed en hoeveel beter dit forum bij mij past 😊

Dankjewel voor al je leuke  dagelijkse vragen Friezinnetje 💗

Friezinnetje

Friezinnetje

12-02-2022 om 09:05 Topicstarter

Ik ben idd ook blij met dit forum, niet zo veel gekat en gedoe. 
Ander inzicht is dat ik me soms wat minder moet storen aan mensen om me heen. 

Een groot inzicht heb ik het afgelopen jaar niet gehad, maar ik wil je wel even bedanken voor een hele tijd een leuk begin van de dag Friezinnetje! Samen met het ja/nee topic, was dit het eerste waar ik 's morgens even nieuwsgierig naar keek: wat zou de vraag van de dag zijn 😄.

Bedankt Friezinnetje! 
Het waren leuke vragen die soms makkelijk te beantwoorden waren en me soms ook echt aan het denken hebben gezet. 
Als antwoord op jouw vraag van vandaag: 
Ik ben er afgelopen jaar achter gekomen dat een goede gezondheid niet vanzelfsprekend is. Daar stond ik te weinig bij stil toen alles goed ging met mijzelf en de mensen om me heen. 

Door dat een deelvan onze sociale contacten door Corona niet doorging,hebben we gemerkt dat we ons zelf heel goed kunnen vermaken zonder iemand nodig te hebben. Met het idee nog 10jaar te moeten werken,vind ik dat wel een fijn gevoel.

En dat gezondheid het allergrootse goed is....

Dank Friezinnetje! Voor al die goede / leuke vragen!

Dat het kartel in het kabinet ons land echt kapot wil maken en de bevolking de armoede in wil storten. 

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

12-02-2022 om 10:39

Dank voor de leuke vragen van de dag en tot ziens op de andere topics 

Mijn inzicht zou ik in goed Nederlands samenvatten als: don't worry, be happy.

Sommige zaken vind ik na twee jaar corona veel minder belangrijk dan daarvoor bijvoorbeeld vakanties en dat had ik nooit gedacht. Ik was altijd wel opzoek naar leuke bestemmingen.

Ik zal de vraag van de dag missen, Friezinnetje bedankt voor alle leuke en interessante vragen.

Tuinfluiter schreef op 12-02-2022 om 11:10:

Sommige zaken vind ik na twee jaar corona veel minder belangrijk dan daarvoor bijvoorbeeld vakanties en dat had ik nooit gedacht. Ik was altijd wel opzoek naar leuke bestemmingen.

Ik zal de vraag van de dag missen, Friezinnetje bedankt voor alle leuke en interessante vragen.

Ik vind vakantie juist belangrijker, ik mis het echt om makkelijk en vooral betaalbaar even naar een andere omgeving/natuur en andere klimaatzone te kunnen om me mentaal even op te laden. 

Friezinnetje, bedankt hoor! Alles heeft z’n tijd, en er staat vast op gegeven moment een nieuwe vragensteller op.

redbulletje schreef op 12-02-2022 om 12:44:

[..]

Ik vind vakantie juist belangrijker, ik mis het echt om makkelijk en vooral betaalbaar even naar een andere omgeving/natuur en andere klimaatzone te kunnen om me mentaal even op te laden.

Ik heb wel uitstapjes in Nederland gemaakt en ben in steden en natuurgebieden geweest waar ik nog nooit eerder geweest was. Terwijl ik elk jaar ook een vakantie in Nederland maak.

Tuinfluiter schreef op 12-02-2022 om 13:16:

[..]

Ik heb wel uitstapjes in Nederland gemaakt en ben in steden en natuurgebieden geweest waar ik nog nooit eerder geweest was. Terwijl ik elk jaar ook een vakantie in Nederland maak.

Dat doe en deed ik altijd al, maar Nederland is overbevolkt en een mentale reset krijg ik alleen als ik echt even ergens anders ben. Met andere vegetatie bijv. Uitbundige bougainvilles, palmbomen of juist bergen met geurig ruikende alpenweiden. 

Een groot inzicht heb ik nog niet gehad , misschien komt dat nog ...

Dank je wel Friezinnetje voor al jouw  goede / leuke vragen !

Dat ik erg gehecht ben aan mijn vrijheid in doen en laten, en om te gaan en staan waar ik wil aan weinig dingen vast zitten.

 Heb nu nog een kat wat heel leuk is maar, daarna een nieuw huisdier nemen zie ik voorlopig niet gebeuren.

Heb dit altijd al wel gehad maar, tijdens deze Corona crisis besef ik dat des te meer. En ik zou graag weer een mooie reis willen maken wacht daar nu nog even mee eerst( meer)sparen en Corona mag ook wel wat meer naar de achtergrond.

Thuis kan ik mij ook goed vermaken, heb dus van beide wat. Ver weg zijn maar weekenden en of vakanties kan ik ook prima thuis doorbrengen op mijn eigen stek. 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

12-02-2022 om 16:04

Ik heb ingezien en ervaren dat er vreselijk lieve mensen bestaan, die altijd voor je klaarstaan, no matter what. Een enorme verrijking van mijn leven zijn zij 🥰

Bedankt Friezinnetje, het was leuk! 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.