Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag van de dag 11 november

Hij staat niet op een theezakje, maar omdat het de 11e van de 11e is:

Wat is je leukste carnavaloutfit geweest? 


BumpyGrasshopper95

BumpyGrasshopper95

11-11-2021 om 08:10

Ik woon in het noorden,  dus nooit een carnaval outfit gedragen 😁

Sorry, maar op 11 november is maar één ding belangrijk en dat is Sint Maarten natuurlijk

Geen. Hier geen carnavalstraditie.

Mijn vogelverschrikkersoutfit vond ik het leukste

Zo'n soort make up:

images?q=tbn:ANd9GcTtXIgdXv7q7bfMzeS_RCvwFn22n0_68twm9g&usqp=CAU

En zo'n soort outfit

dc9358f89b287ae10df1e6abb9161e9f.png

en Dan nog met 2 verschillende sokken en gekleurde panty 

Friezinnetje

Friezinnetje

11-11-2021 om 08:12 Topicstarter

Mallebeppie schreef op 11-11-2021 om 08:10:

Ik woon in het noorden, dus nooit een carnaval outfit gedragen 😁

ik woon ook in het noorden maar bij ons toch elk jaar carnaval. Nu ben ik er al een aantal jaren niet geweest, maar tot een jaar of 20 toch elk jaar en nog een keer toen ik een jaar of 30 was. Officiële carnavalsvereniging.

Ik woon in Noord Holland en heb nog nooit carnaval gevierd .
Sorry

Bij ons wordt St.Maarten  gevierd op 11 november  , met lampionnen , kinderoptocht en snoep

Hou op, schei uit! Wij zijn in mijn jeugd vanuit de randstad naar Brabant verhuisd en mijn ouders zouden weleens integreren 🤣. Ze gingen bij een carnavalsvereniging, en ik moest mee. Moest ik daar in de Grote Optocht lopen in een pinguinpak 🐧! Ik heb me nog nooit zo geschaamd... Mijn ouders zijn nog járen lid van de vereniging geweest, ik heb me nooit meer laten dwingen, je reinste kindermishandeling was het 😆.

Ook op school heb ik steevast geweigerd mee te doen, dus dat pak was mijn leukste carnavalsoutfit. Mijn enige ook. En mijn jeugdtrauma (maw, ik ben een gezegend mens 😄).

Ik ben graag heks of non…daar past tenminste warme kleding onder 😄 - die “haha, ik ben als pin-up verkleed”-outfits heb ik nooit gesnapt…het is winter! 🥶

Mijn indianen pak. Niet omdat hij nu zo mooi is maar omdat de 3 jarige had bedacht dat ik en vader een indianen pak aan moesten met carnaval. "En dan ben ik de cowboy! Dan vang ik jullie" ok kind wat jij wil. Dus 2 indianen en 1 cowgirl. 

Aankomend jaar gaan we in Harry potter outfit, ik heb goede Potter invloed op dochter 🤣😂

Wieder schreef op 11-11-2021 om 08:12:

Hou op, schei uit! Wij zijn in mijn jeugd vanuit de randstad naar Brabant verhuisd en mijn ouders zouden weleens integreren 🤣. Ze gingen bij een carnavalsvereniging, en ik moest mee. Moest ik daar in de Grote Optocht lopen in een pinguinpak 🐧! Ik heb me nog nooit zo geschaamd... Mijn ouders zijn nog járen lid van de vereniging geweest, ik heb me nooit meer laten dwingen, je reinste kindermishandeling was het 😆.

Ook op school heb ik steevast geweigerd mee te doen, dus dat pak was mijn leukste carnavalsoutfit. Mijn enige ook. En mijn jeugdtrauma (maw, ik ben een gezegend mens 😄).

🤣🤣 Ik zie al voor me hoe er een half depresieve pinguin tussen loopt. 

PristinePorpoise22

PristinePorpoise22

11-11-2021 om 08:25

Wij doen altijd een thema. Afhankelijk van wat er in de winkels ligt

BumpyGrasshopper95

BumpyGrasshopper95

11-11-2021 om 08:28

Friezinnetje schreef op 11-11-2021 om 08:12:

[..]

ik woon ook in het noorden maar bij ons toch elk jaar carnaval. Nu ben ik er al een aantal jaren niet geweest, maar tot een jaar of 20 toch elk jaar en nog een keer toen ik een jaar of 30 was. Officiële carnavalsvereniging.

Die zijn er wel, maar zeldzaam in het noorden. 

De kans is vrij groot dat noorderlingen geen carnaval vieren in of nabij hun woonplaats. 

Doe mij sint maarten maar!

Geen carnaval hier, maar ik had wel altijd hele mooie lampionnen voor Sint Maarten.

Friezinnetje

Friezinnetje

11-11-2021 om 08:30 Topicstarter

Mallebeppie schreef op 11-11-2021 om 08:28:

[..]

Die zijn er wel, maar zeldzaam in het noorden.

De kans is vrij groot dat noorderlingen geen carnaval vieren in of nabij hun woonplaats.

Doe mij sint maarten maar!

klopt hoor, erg zeldzaam. 

Als kind ben ik eens als sneeuwwitje gegaan, dat vond ik toen zo geweldig mooi. 

_melon schreef op 11-11-2021 om 08:28:

Geen carnaval hier, maar ik had wel altijd hele mooie lampionnen voor Sint Maarten.

Ik ook.

Mijn favoriete was de  zelf uitgeholde suikerbiet in groep 8 💜

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.