Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag van de dag 11 december

263101397_1809194892608979_8629606035304227684_n.jpg?_nc_cat=109&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=JyJbEvRPSk8AX_bNsZT&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=bd9da377abcb29ad26be0979dc1ee1f5&oe=61B8BD39

Hoeveel paar schoenen heb je? 


3 paar winterschoenen/nette schoenen
2 paar pumps
2 paar sneakers
1 paar slippers
1 paar sandalen
Wandelschoenen
Hardloopschoenen
Oh en tuinklompen en laarzen.
Toch nog meer dan ik dacht. Ik merk wel dat m’n schoenen veel langer meegaan dan vroeger. Ik heb al 6 jaar een paar laarzen met hoge hak. Draag ik nog steeds erg graag. 

ik vermoed ergens tussen 20-30…ben niet zo goed in weggooien. Mijn favoriete zwarte laarsjes heb ik al bijna 10 jaar (nieuw hakstukje eronder en gaan! 
Ik draag weinig pumps maar gooi ze ook niet weg na het feestje…die komen altijd wel een volgende keer van pas. En persoonlijk heb ik een bloedhekel aan mensen die schoenen kopen, 1 feestje dragen en dan weer terugsturen. Heb aantal keer bij Zalando duidelijk gedragen pumps toegestuurd gekregen, werkelijk belachelijk dat je ze zo terugstuurt en nog belachelijker dat Zalando die dan aan andere klanten toestuurt…los dat lekker op met die eerdere klant! 

Euhm.... laten we het zo zeggen. Véél meer dan ik daadwerkelijk draag. Die durf ik niet te gaan tellen, staan op zolder.

Die ik daadwerkelijk draag:
1 paar sneakers 
2 paar laarzen 
2 paar zomerschoenen 

Wil nog leuke winterse sneakers erbij! 

En de rest moet ik echt gaan uitzoeken en wegdoen. 

Regendrup. schreef op 11-12-2021 om 08:42:

Euhm.... laten we het zo zeggen. Véél meer dan ik daadwerkelijk draag. Die durf ik niet te gaan tellen, staan op zolder.

(…)
Moet nog leuke sneakers erbij!

Eens Regendrup…een mens heeft gewoon nooit genoeg schoenen 😄

er.is.maar.1.Pino schreef op 11-12-2021 om 08:43:

[..]

Eens Regendrup…een mens heeft gewoon nooit genoeg schoenen 😄

Ik had stiekem nog wat aangevuld 

Regendrup. schreef op 11-12-2021 om 08:43:

[..]

Ik had stiekem nog wat aangevuld

Ik zag het inmiddels, doe ik zelf ook regelmatig. 😉 Knap dat jij van plan bent schoenen weg te doen…ik vind altijd een reden om dat niet te doen 😄

3 paar enkel laarsjes
3 paar veterschoenen
4 paar instappers
3 paar pumps
4 paar sandalen
2 paar tuinwerk schoenen
1 paar sportschoenen
1 paar wandelschoenen
2 paar golfschoenen
Merendeel van de schoenen heb ik al lang dit jaar geen schoenen gekocht.

Sinds een jaar of 3 staan er met schoenen in de kast dan dat ik draag. Er staan pumps (verjaardag zitschoenen),  laarzen, witte sneakers (meerdere paren), een paar teva's die ik alleen draag op de camping. 
Ik ben aan het overschakelen op degelijke stevige oma schoenen dan heb ik minder pijn in mijn heup. 

Wat ik actief draag is nu:
Een paar blauwe omaschoenen
Een paar zwarte oma schoenen
Een paar birckenstocks
Een paar wandelschoenen

EDIT

Regenlaarzen staan er ook, nog nooit aangehad.  Slippers voor in het zwembad heb ik ook. Draag ik wekelijks, van kleedruimte naar het water en terug.  6 minuten maximaal.  In het openluchtbad trek ik het beton aan mijn blote voeten niet en in het binnenbad heb ik net iets meer grip op de natte vloer. 

Ergens tussen de 15 tot 20 vermoed ik. Daarvan zijn er sowieso al 4 paar sportschoenen. 

er.is.maar.1.Pino schreef op 11-12-2021 om 08:56:

[..]

Ik zag het inmiddels, doe ik zelf ook regelmatig. 😉 Knap dat jij van plan bent schoenen weg te doen…ik vind altijd een reden om dat niet te doen 😄

Ik ben nog niet begonnen he  er is een reden dat die schoenen er ondanks 5 verhuizingen nog steeds staan

Regendrup. schreef op 11-12-2021 om 09:10:

[..]

Ik ben nog niet begonnen he er is een reden dat die schoenen er ondanks 5 verhuizingen nog steeds staan

Vinted Vinted Vinted!!!

Heeft mij echt van overbodige paren schoenen af geholpen. Ik heb alles moeten vervangen nadat mijn voeten een maat gegroeid waren na zwangerschap.

En om maar even antwoord te geven op de vraag:

2 paar lange laarzen met hakje
2 paar enkellaarzen met hak
1 paar platte enkellaarzen
3 paar witte sneakers
1 paar zwarte sneakers
1 paar sleehak sneakers
1 paar wandelschoenen
1 paar sportschoenen
2 paar zwembadslippers
1 paar thuis / straat slippers
1 paar sandalen
1 paar teva's
1 paar pumps
1 paar muiltjes met hoge hak
1 paar regenlaarzen
1 paar sloffen
1 paar snowboots

22 dus.
Ik zit nu te denken of ik de belofte maak aan mezelf dat ik schoenen die ik nu hier uit mijn hoofd ben vergeten op te noemen maar wel nog in mijn kast / op zolder liggen, dan ook maar gewoon op vinted of in de kledingbak moeten. Want blijkbaar mis ik ze niet anders had ik er nu wel aan gedacht. Toch?
Nog even over prakkiseren.

Twee paar schoenen. Eén paar wandelschoenen, en een paar zwarte nette schoenen met een kleine hak.

Tippex schreef op 11-12-2021 om 09:30:

Twee paar schoenen. Eén paar wandelschoenen, en een paar zwarte nette schoenen met een kleine hak.

Echt? Wow.

Wat draag je als het heel warm is? (oprechte interesse!)

80? Meest verkeerd gekochte of schoenen die ik dácht ooit te gaan dragen, maar toen op een gegeven moment minder goed begonnen te zitten.

Ik heb ooit bijvoorbeeld bottom rocker shoes gead en toen ik er enthousiast over was meteen een pakket van zes verschillende kleuren.

Vorig jaar weer een set sneakers gekocht die alleen de eerste keer goed bleken te zitten; daarna vermoordden ze iedere teen dus die liggen in het vagevuur (de kelder) te wachten tot ze naar de kringloop mogen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.