Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag van de dag 10 november

246151140_1774066719455130_2201585195567117396_n.jpg?_nc_cat=108&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=Xam4isCGIMwAX8aAn2k&tn=Wt_arNNlr6fOksrr&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=c83d38d91120e49097dacfb47d3aec45&oe=6190B0AE

Welke droom zou je heel graag zien uitkomen? 

vroeger wilde ik zangeres worden maar gezien mijn stem zal die droom nooit uitkomen.  Heb wel jarenlang in een koor gezongen.  Tussen de 80-100 mensen was het wel te doen 

Ik zou ooit wel een zwembad in de tuin willen.  Een echte, niet zo'n opblaasbare.  Maar daarvoor is onze tuin niet groot genoeg en mijn budget ook niet.
Ik hoef geen kast van een huis maar dat zwembad dus wel heel graag

De miljoenenjackpot winnen, dan kan ik al mijn (reis)dromen laten uitkomen en mijn huis en tuin nog mooier maken. 

Morgen wakker worden zonder long covid staat wel op één

En daarna een leuk huis en leuke man

Dat een nabij familielid geen ernstige ziekte meer heeft.
Niemand meer een (ernstige) ziekte mag ook.

Meer ruimte voor dieren rondom mijn huis. Heb nu drie katten, maar een weitje met kippen, hangbuikzwijn en dwerggeitjes lijkt me zo leuk! Met huidige huizenprijzen niet realistisch, maar voor toekomst... wie weet

Dat twee chronische zieke mensen in mijn familie niet meer ziek zijn en weer de normale dingen kunnen doen die 'iedereen' kan.

Dat ik op een dag slank wakker word. En ja ik weet dat ik  het kan maar ik krijg de knop niet gevonden. 
De droom van Redbul lijkt me ook wel wat. Stoppen met werken, tenminste in de winter en dan ergens gaan zitten waar het warm is.

PriceyRook54

PriceyRook54

10-11-2021 om 09:51

Naar een betere buurt verhuizen. Maar ik denk dat de lotto winnen de enige mogelijkheid hiervoor zal zijn.

Dat ik kan leven van mijn autonome fotografie.

SpiritedMagpie74

SpiritedMagpie74

10-11-2021 om 10:13

Iemand naast me, die onvoorwaardelijk van me houdt. Lange wandeling, open haard, wijntje, kaasje, knuffelen... 

Dat mijn zoon en ik nooit meer last hebben van onze epilepsie. Sterker nog, dat we het überhaupt nooit zouden hebben gekregen.  

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.