Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag van de dag 10 januari

263403520_1808577796004022_6543549182457049404_n.jpg?_nc_cat=106&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=PRwXhW5jAC0AX9rj1yh&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=00_AT-JbSNHtodBoS2ywsqC2bjBB-XoI5IPddWbEB9jNL0UBw&oe=61E1ABAE

Wat is je meest favoriete kledingstuk? 
(evt een foto?)


ik heb twee dezelfde vesten in verschillende kleuren en daar woon ik in.   Ze kunnen bij m’n spijkerbroeken en bij m’n rokjes, zitten heerlijk en zijn lekker warm. 

Hier ook een vest! Zodra ik thuis kom gaat het ding waar dan ook overheen. Lekker warm en zacht. Ik ben de hele dag buiten in de viezigheid, geef niks om mooie kleren. Als het praktisch, comfortabel en makkelijk te wassen is, vind ik het top!

twee dezelde mannentruien. Heerlijke wegkruiptruien die ik ooit, al jaren voor hij sloot, bij V&D kocht. Inmiddels zijn ze zo versleten dat ze letterlijk uit elkaar vallen. 😢
Ik draag ze nog wel als ik een thuisdag heb, zonder zoom enzo. Zou willen dat ik ze nog een keer kon kopen.

Om in te werken draag ik een bepaald shirt wat ik in verschillende kleuren heb. Het zit lekker en met 3/4 mouwen.
Voor thuis mijn joggingbroek en iets langere sweater.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

10-01-2022 om 09:05

In de winter: een goedkope joggingbroek met een heerlijk zachte en dus warme binnenlaag.

In de zomer: een fladderende maxi-jurk.

Ik denk mijn crocs, of 1 van de onverwoestbare zeeman joggingbroeken of een wollen trui🤣 Heel stijlvol allemaal, en ik heb het allemaal dagelijks gedragen deze vakantie. 

Mijn cotton club sweatpant .

Een zwart leren jasje. Ik draag niet elke week dezelfde kleding want ik wissel veel af maar dit jasje heb ik toch wel vaak aan.

een warme gebreide wintertrui, daar won ik zo ongeveer in. 
In de zomer woon ik in mijn bedrijfs t-shirt, heb er 7 in 2 kleuren en afhankelijk van het weer een korte of lange broek.

Ik heb één model lange broek in veel verschillende tinten blauw, grijs en zwart. Ze zitten heerlijk ik wil geen andere model maar hij wordt niet meer gemaakt

Dat ligt aan het moment. Heb een jasje dat mij zelfvertrouwen geeft, een jurk waarin ik me mooi voel en een pyamabroek die lekker relaxt.

Ik draag het liefst fijne jurkjes met een iets dikkere panty. Als ik naar werk moet, wat nettere schoenen met een hakje, maar als ik niet werk gewoon mijn sneakers eronder. Heerlijk! 

Tuinfluiter schreef op 10-01-2022 om 09:26:

Ik heb één model lange broek in veel verschillende tinten blauw, grijs en zwart. Ze zitten heerlijk ik wil geen andere model maar hij wordt niet meer gemaakt .

Hier idem, al járen. Van Didi. Ik was dus lichtelijk van slag toen de winkels sloten ... tegen de tijd dat de laatste stuk ging, ontdekte ik tot mijn grote opluchting dat Didi online wel nog bestaat! 

yette schreef op 10-01-2022 om 09:53:

[..]

Hier idem, al járen. Van Didi. Ik was dus lichtelijk van slag toen de winkels sloten ... tegen de tijd dat de laatste stuk ging, ontdekte ik tot mijn grote opluchting dat Didi online wel nog bestaat!

Mijn merk bestaat nog wel ik ga van het voorjaar dus alle modellen passen en hoop weer een even fijne te vinden.

Tuinfluiter schreef op 10-01-2022 om 10:01:

[..]

Mijn merk bestaat nog wel ik ga van het voorjaar dus alle modellen passen en hoop weer een even fijne te vinden.

Ik hoop het ook voor je! 

Vind het heerlijk om gewoon één model te hebben waar ik van op aan kan. Winkelen en kleding passen, zijn niet bepaald mijn favoriete bezigheden, zeg maar 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.