Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

1) Vraag van de dag: Waar ben je trots op?

getimage.png

Vraag van de dag: Waar ben jij trots op?


Ik ben nergens trots op. Ik ben wel met een heleboel dingen heel blij

Dat ik van baan ben veranderd.

Op mijn dochter! 

Regendrup. schreef op 09-08-2021 om 19:22:

Op mijn dochter!

O ja op mijn dochters ben ik ook heel trots. Dat is zo vanzelfsprekend voor mij dat ik dat even vergat hahaha.

Herfstappeltaart schreef op 09-08-2021 om 19:26:

[..]

O ja op mijn dochters ben ik ook heel trots. Dat is zo vanzelfsprekend voor mij dat ik dat even vergat hahaha.

Haha dat snap ik. 

Maar ik vind het een vraag die ik voor mezelf heel lastig kan beantwoorden. Beetje zoals jij al zei, dus het eerste dat in me opkomt is mijn kleine heks.

Regendrup. schreef op 09-08-2021 om 19:46:

[..]

Haha dat snap ik.

Maar ik vind het een vraag die ik voor mezelf heel lastig kan beantwoorden. Beetje zoals jij al zei, dus het eerste dat in me opkomt is mijn kleine heks.

Eigenlijk wel op mijzelf. Dat ik ondanks alle tegenslagen met mijn longcovid, toch steeds weer de kracht en positiviteit vind om opnieuw te zoeken naar wat voor mij werkt.

Dat ik mijn leven eigenlijk best lekker op de rit heb én ondertussen ook weer lekker in mijn vel zit.

SatisfiedIbex97

SatisfiedIbex97

09-08-2021 om 20:08

Grappig, ik heb er eerder vandaag ook al even bij stilgestaan. Ik ben waanzinnig trots op mezelf. Moeilijke jeugd en alles en dan heb ik het nu toch goed voor elkaar. Huisje, boompje, beestje. En gewoon gelukkig

SatisfiedIbex97

SatisfiedIbex97

09-08-2021 om 20:09

Ik ben trouwens ook echt waanzinnig trots op mijn dochter. 

dat ik altijd weer opsta na tegenslag (en dat heeb ik al vaak gehad) en niet opgeef om iets moois van mijn leven te maken. Ik ben best een taaie.

SnoopyIbis83

SnoopyIbis83

09-08-2021 om 20:38

ik ben de eerste in mijn familie in minimaal vijf generaties die niet drinkt. 

Ik ben 26 kilo afgevallen sinds half april en ik hou 't nog steeds goed vol. 

Mok

Mok

09-08-2021 om 20:41

Dat mijn boek bijna uitkomt! Het was een zware bevalling. Ik vertel over mijn worsteling en mijn proces als moeder van een depressief kind. Het schrijven heeft me veel gebracht, inzichten over mezelf, voornamelijk. En veel stappen in het verwerkingsproces.

Mok schreef op 09-08-2021 om 20:41:

Dat mijn boek bijna uitkomt! Het was een zware bevalling. Ik vertel over mijn worsteling en mijn proces als moeder van een depressief kind. Het schrijven heeft me veel gebracht, inzichten over mezelf, voornamelijk. En veel stappen in het verwerkingsproces.

Oh wauw! Wat knap. En ik zou het heel interessant vinden om te lezen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.