Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

vraag van de dag 1 oktober

Vrijdag is een vrije dag voor mij, vandaar even iets later

images?q=tbn:ANd9GcQ3zKHgpNqtQTmZWM_vp1hYaQWkE_pIkPZL2g&usqp=CAU


Oma. Open minded, sterk, recht voor zijn raap, zacht, vol liefde. Een vrouw geboren in de verkeerde tijd. Nu was ze zeker weten door dat glazen plafond geknald.

heb ik niet. Ik leer van mensen die ik tegen kom. Van de één wat meer dan van de ander, maar er is niemand die er uitspringt. Uiteindelijk zijn het allemaal mensen met hun positieve en minder goede kanten. En van alles leer ik waar ik wat aan heb, maar daardoor ook niet één persoon die mijn grote voorbeeld is.

MoederBarberin schreef op 01-10-2021 om 08:49:

Oma. Open minded, sterk, recht voor zijn raap, zacht, vol liefde. Een vrouw geboren in de verkeerde tijd. Nu was ze zeker weten door dat glazen plafond geknald.

Ja!! Alsof ik het zelf geschreven heb.  mis haar elke dag steeds een beetje meer. Wat had ik haar graag in het leven van mijn dochter gezien.

Zijn twee mensen, mijn lieve ouders

Martine Bijl vond ik wel het grote voorbeeld van een multitalent maar een voorbeeld voor mij? Ik heb deze talenten niet, dus het maakt dan niet uit voor mijn prestaties wat zij allemaal kon.

Mijn ouders!

Mijn (helaas jong overleden) vader. Betrokken bij zijn kinderen, altijd betrouwbaar en liefdevol.

mijn moeder! Heeft al zo veel achter der kiezen gekregen en blijft altijd sterk en meestal ook mega positief. En kan altijd op haar rekenen en hebben een hele sterke band samen.

SpiritedMagpie74

SpiritedMagpie74

01-10-2021 om 16:26

Mijn oma. Ze kon gelukkig zijn met de kleine dingen in het leven. En ze genoot enorm van alle vooruitgang, zoals iedereen een telefoon (aan de muur -- ze was in 1906 geboren en in 1986 gestorven), vliegreizen, wasmachines, diepvriezer, noem maar op!
En erg tevreden met haar kleine huisje, een jurkje van C&A, en een lekker toef slagroom op de koffie. Fantastisch vond ze dat.

Daddy_gijs schreef op 01-10-2021 om 16:26:

Mijn oma. Ze kon gelukkig zijn met de kleine dingen in het leven. En ze genoot enorm van alle vooruitgang, zoals iedereen een telefoon (aan de muur -- ze was in 1906 geboren en in 1986 gestorven), vliegreizen, wasmachines, diepvriezer, noem maar op!
En erg tevreden met haar kleine huisje, een jurkje van C&A, en een lekker toef slagroom op de koffie. Fantastisch vond ze dat.

Ik krijg er echt een grote lach van op mijn gezicht, hoe je dit beschrijft. 

Regendrup. schreef op 01-10-2021 om 16:48:

[..]

Ik krijg er echt een grote lach van op mijn gezicht, hoe je dit beschrijft.

Ik ook.

Lollypopje schreef op 01-10-2021 om 09:21:

heb ik niet. Ik leer van mensen die ik tegen kom. Van de één wat meer dan van de ander, maar er is niemand die er uitspringt. Uiteindelijk zijn het allemaal mensen met hun positieve en minder goede kanten. En van alles leer ik waar ik wat aan heb, maar daardoor ook niet één persoon die mijn grote voorbeeld is.

Dit heb ik ook. Ik heb geen groot voorbeeld, maar zie bij veel verschillende mensen dingen waar ik iets van kan leren.

Herfstappeltaart schreef op 01-10-2021 om 11:30:

Mijn (helaas jong overleden) vader. Betrokken bij zijn kinderen, altijd betrouwbaar en liefdevol.

IrritatingRam15

IrritatingRam15

02-10-2021 om 02:40

Prince.

IrritatingRam15

IrritatingRam15

02-10-2021 om 02:41

Henny Vrienten, m'n moeder, Max Verstappen, eigenlijk iedereen die goed is in iets en zich niet conformeerd aan de dan geldende regels.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.