Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag van de dag 1 januari

Nieuwe jaar, nieuwe vragen:

Wat ga je in het nieuwe jaar anders doen? 

18-6-vroeg_190614_114519.png

Ik wil niks veranderen. 

minder lang nadenken over dit soort levensvragen 😄

Proberen minder "zwaar" te denken. 

Me nog meer focussen op mensen in mijn omgeving waar ik energie van krijg ipv energie inlever.

Waarschijnlijk niks.. 

niks. 
Ik ga wel met een persoonlijke coach aan de slag op het werk. Wie weet levert dat wel iets nieuws of anders op. 

Ik wil gaan proberen om uit mezelf in slaap proberen te vallen, eventueel met hulp van een meditatie-app, gelijk als ik naar bed ga (rond 22.24-23.00 uur), en niet eerst nog een uur social media, een spelletje of een film totdat van pure uitputting mijn ogen pas om 00.30 dichtvallen. 

Niet veel eigenlijk niet iets wat nu zo in mij opkomt.

SpiritedMagpie74

SpiritedMagpie74

01-01-2022 om 12:38

Ik ga in 2022 geen stompzinnige vragen meer beantwoorden.
Sh*t, goede voornemen alweer verbroken. 😆

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

01-01-2022 om 13:40

Niets

i-was-going-to-quit-all-my-bad-habits-for-the-new-year_portrait.jpg

Ik start in februari met een intensief revalidatietraject. Heb 8 jaar geleden hersenletsel opgelopen door mijn epilepsie, maar de eerste revalidatieperiode was destijds weinig succesvol omdat ik er toen niet echt tijd voor had. Nu eindelijk wel en gelukkig geloven de deskundigen er ook nog in. Anderhalf jaar lang, anderhalve dag per week naar de kliniek. Best pittig, maar ik ben er heel blij mee en ga ervoor

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.