Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

17-04-2023 om 19:55

Vraag van de avond van 17 april

welk wadden eiland vindt jij het leukst ?

MenacingSwan87

MenacingSwan87

19-04-2023 om 08:52

Friezinnetje schreef op 18-04-2023 om 17:57:

zodra je op de boot stapt heb je het gevoel al, dat je op vakantie bent. Ik woon vlakbij de boot naar Terschelling en Vlieland en doen het dan ook wel voor een dagje.Ook Holwerd is niet zo ver, Ameland ben je wat sneller met de boot. Eerste boot heen, laatste terug.

Echt he! Ik vind de eilandsfeer, die je vooral op Vlie en Schier terug ziet ook heel erg fijn. Zoals ik al schreef, stress kennen ze op die eilanden niet. (Weinig prikkels en als je de boot mist moet je 3 uur wachten dus waarom zou je je daar druk over maken... Daar komt ie niet sneller van..  )
Ik ga als het goed is in juni weer.. (En misschien in juli ook een paar dagen maar dan waarschijnlijk naar Terschelling)

Harlingen lijkt mij trouwens ook leuk maar tot nu toe geen boot gemist  (wel een x bijna door een vertraagde trein..) dus nooit tijd gehad om het te bezoeken haha...

Terschelling. Daar heb ik echte een vakantie gevoel. Texel vond ik gewoon net als thuis ( Noord-Holland regio Amsterdam) aanvoelen. Ik vond het vooral heel erg druk. Dat viel mij tegen. Wel lekker makkelijk bereikbaar. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.