Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag v.d. dag 8/2/23: Wat wilde jij altijd heel graag hebben of doen, maar viel enorm tegen?

Tijdenlang heb je erover gefantaseerd om dat ene ding aan te schaffen omdat je het heel graag wilde hebben. Of je kon niet wachten om dat ene ding te gaan doen, omdat het je geweldig leek om te gaan doen. Maar toen je het eenmaal had/deed, viel het zo tegen…..

All in vakantie....never nooit meer. 

een groepsvakantie, maar het bleek een afgrijselijke groep te zijn . Het ging om een zeilvakantie van 12 jaar terug. Een flottielje met schoonfamilie erbij. Echt nooit weer

NippyDunlin42

NippyDunlin42

09-02-2023 om 07:03

Tara82 schreef op 08-02-2023 om 21:06:

Een stoomreiniger. Ik ben een niet al te beste huisvrouw en ik houd ook gewoon niet van schoonmaken. Dat ding zou het zo veel sneller en makkelijker maken. In mijn hoofd zou schoonmaken bijna leuk worden. Dat viel dus enorm tegen. Hij maakt een hoop lawaai en het vuil ging niet zo makkelijk weg als ik had verwacht. Het ding is ook nog eens niet zo makkelijk op te bergen omdat het snoer niet in rolt zoals bij een stofzuiger. Dus als ik hem wil gebruiken moet ik ongeveer de halve trapkast uitruimen om het snoer te ontwarren uit alle andere zooi die in die kast staat.

Een goede waarschuwing voor mij!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.