Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag v.d. dag 31/12/22: Wat wens jij jezelf toe voor 2023?

De laatste dag van het jaar is aangebroken. Vannacht zullen we elkaar allerlei positieve dingen toewensen voor 2023. Maar wat zou jij jezelf toe willen wensen voor het nieuwe jaar?

Gezondheid en een goede conditie 
Een goede verhuizing en "inburgering" in onze nieuwe woonplaats

Op de eerste plaats rust. Daarna nieuwe mogelijkheden ontdekken om (nuttig) bezig te zijn en het liefst ook nog een leuk ander huisje.

Dat ik weer beter word en op leuke werkplek terecht kom. 

Long covid achter me laten en van baan veranderen, liefst ergens teamleider worden of de zorg uit.

Ranjemeteenrietje schreef op 31-12-2022 om 07:37:

Mijzelf fitter voelen.
Minder vaak hoofdpijn, 's ochtends energie om aan de dag te beginnen, minder last van mijn rug.

Precies dit en met het fitter worden ook mijn streefgewicht bereiken. Ben al over de helft van de kilo's die ik wil afvallen kwijt dus dat gaat lukken maar ik hang daar geen datum aan. Het hoeft niet super snel want het is er tenslotte ook niet in 3 maanden aangekomen 

Dat ik weer wat meer die onbezorgde vrouw word die ik was.

Dat na een pittige zwangerschap er een gezonde baby wordt geboren. Het zal dus geen rustig jaar worden, maar ik heb er erg veel zin in

Dat het tweede jaar van mijn opleiding ook weer zo voorspoedig zal verlopen als het eerste. 

Innerlijke rust en een goede gezondheid voor mijzelf en mijn familie .

Dat mijn ziekte ook in 2023 maar ‘stabiel’ mag blijven 🙏

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

31-12-2022 om 10:26

ik wens mij zelf een gezond jaar toe, kilo's kwijt, en niet steeds allemaal pijntjes. 
En ik wens mezelf rustige en aardige buren toe. 

SpiritedMagpie74

SpiritedMagpie74

31-12-2022 om 10:32

Ik wens mezelf meer liefde toe (beetje afwezig van familieleden, van sommige collega's), wellicht The Love of my Life...
En gezondheid. Dat de afgelopen operatie echt echt de allerlaatste is geweest... 😷

LostJellyfish83

LostJellyfish83

31-12-2022 om 10:41

Ik hoop op een rustiger jaar wb gezondheid.  Dit jaar meerdere chronische ziektes erbij gekregen en het wordt een beetje veel om te behappen. Ik weet dat ik nooit meer beter wordt, en dat is oké, maar nu is het wel een keer genoeg geweest. Ook mijn bordje is wel een keer vol genoeg. 

Ik wil pijnlozer zitten in 2023. Niet lekker zitten is mijn grootste probleem momenteel omdat je een groot deel van de dag zit.

Ik wens toch voor mezelf dat de revalidatie van mijn lief goed verloopt het komende jaar. Want dat heeft toch ook heel veel invloed op mijn leven. Verder wens ik dat we net zo gelukkig blijven met elkaar en dat mijn werk zo fantastisch blijft als het al is. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.