Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag v.d. dag 17/11/22: Hoeveel auto’s heb je tot nu toe in je leven gehad?

Hoeveel auto’s heb jij tot nu toe in je leven in je bezit gehad? En waren/was dat jouw eigen auto’s/auto of van het gezin?

Van mijzelf 2 auto's, dat was voordat ik samen met man was en samen tot nu toe 5 auto's. 

Ik zelf 0. Heb wel een rijbewijs maar rijangst. Man heeft denk ik iets van 3-4  tweedehands auto's gehad voor hij werk kreeg waar een auto bij zat tot mijn grote vreugde want met die oude barrels was altijd wel iets. Nieuw konden wij toen niet betalen en zo vaak met kapotte accu's of andere dingen ergens stil gestaan.

7 auto's allemaal van mijzelf. Lease auto bestaat niet als zeevarende. 1 ervan spinksplinter nieuw gekocht, nooit weer, veel te duur. 
Ook al 30 jaar mijn rijbewijs (eigenlijk 29).

Ik heb z'on 20 jaar mijn rijbewijs en heb 2 auto's gehad. Eentje toen ik achter in de 20 was en meer ging rijden. Daarna samen met man en in zijn autos gereden.
Nu al een poos weer alleen en zelf een autootje.

Ik ben aan mijn 5e auto bezig vanaf mijn 18e

Ik heb nu 18 jaar mijn rijbewijs en rij nu in mijn tweede auto. Eigen bezit (wel gedeeld met mijn man). 

Ik ben ook met mijn 5e auto bezig. Allemaal 2e hands maar wel eigen bezit. Heb mijn rijbewijs ongeveer 25 jaar.

WarpedTrout14

WarpedTrout14

17-11-2022 om 09:48

Eentje. Ben niet zo'n autobezitter.

Eentje (tweedehandsje uit 2015), die heb ik in 2020 gekocht, heb mijn rijbewijs nu ongeveer 11 jaar, maar voor ik een auto kocht nauwelijks gereden. Ik kon altijd zonder want forenste met het OV en woonde in het centrum. Maar toen Corona kwam, voelde ik me erg opgesloten want ik forenste niet meer en het OV werd afgeraden. Als Corona er niet was geweest had ik er nog steeds geen één, of ik had er nu eentje gekocht nu ik verhuisd ben naar een wijk buiten het centrum. Het is anders bijna niet te doen hier, er rijdt maar 1 tram en 2 bussen en het centrum en het trein station is toch wel 15-20 minuten fietsen.

Wij hebben 27 jaar twee auto's gehad. In die tijd heb ik 3 nieuwe zelf gekochten exemplaren gehad. Mijn man 8 lease auto's waarvan één door diefstal maar een halfjaar. Nummer acht heeft hij over genomen. Ik reed haast nooit in de auto's van mijn man ze waren mij te lang, te breed en ze hadden te veel vermogen. Nadat mijn man is gestopt met werken kwam mijn auto de garage haast niet meer uit en hebben we onze twee auto's ingeruild voor een exemplaar waar we beide lekker in rijden, nummer 12 dus.

SpiritedMagpie74

SpiritedMagpie74

17-11-2022 om 09:55

30 jaar een rijbewijs en ben inmiddels aan mijn zesde auto toe.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

17-11-2022 om 10:06

30 jaar mijn rijbewijs. 2 eigen auto's gehad en ik denk een stuk of 10 gezinsauto 's. 

Ik heb liever een auto voor mijzelf. Ik ben vrij klein en mijn man vrij lang, dus ik rij niet graag in zijn auto. Ik pas er nooit goed in, ze zijn veel te groot, maar ik rij zo weinig dat ik het onzin zou vinden om een eigen autootje te hebben. 

wat verschillend Ik rij in mijn derde auto, heb een kleine 20 jaar auto’s. In de eerste 5 jaar gereden, de tweede na een jaar weggedaan wegens onzuinig. Daarna deze gekocht, heel goedkoop autootje maar wel nieuw, en tot mijn stomme verbazing rijdt-ie nog steeds en er is nooit wat mee. Tikt de 3 ton al aan op de teller. Fantastisch bakje

25 jaar mijn rijbewijs en de 5e auto. 

Ik ben nu aan mijn 10de auto bezig....Ik heb 1 keer een lease bak gehad.... en dat was ook de duurste auto... dus nooit meer leasen voor mij.  Ik rijd altijd de gezinsauto, en man heeft een klein autootje...En intussen hebben onze 5 kinderen ook 3 auto's samen....We wonen dan ook in een klein dorp..

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.