Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag v.d. dag 13/12/22: Van wie had je vroeger als puber posters boven je bed hangen?

De hitkrant en de popfoto stonden vol met posters van je favoriete popsterren en bands. Wie hing je daarvan in je puberkamer boven je bed?

Toen ik twaalf was een poster van John Travolta en Olivia Newton John, uit Grease natuurlijk. Maar meer omdat dat 'zo hoorde', niet omdat ik zo'n fan was. De muziek luisterde ik wel graag trouwens, maar de hype deed me niet zoveel.
Verder geen posters, maar was wel fan van verschillende bands/zangers/essen.

Edit: en nu kunnen jullie vrij precies mijn leeftijd detecteren.

Sassenach schreef op 13-12-2022 om 09:26:

[..]

I’ll be there for you, I swear. Anytime you want me I’ll be there. Time and time again…. 🎵 (Toch?)

Jaa Solid Harmonie Jeugdsentiment haha! 

SpiritedMagpie74

SpiritedMagpie74

13-12-2022 om 13:12

Geen één, nog steeds niet trouwens 😆
Ooit wel eentje met een Porsche 911
Ook een tijdje een enorme poster met alle Disney figuren.

Och ja, mijn kamer hing vol met Duran Duran en later kwam daar Madonna ook nog eens bij. 
Ik had een abbo op de popfoto.

Veel herkenning. Ik had Wham, Duran Duran (Andy en John), Wet Wet Wet, Rob Lowe, Mat Dillon.
Volgens mij heb je dat tegenwoordig niet meer, al die posters. Mijn oudste heeft nog wel geprinte plaatjes van internet opgehangen, maar jongste niets.

Michael Jackson en toen ik Dirty Dancing gezien had in de bios ook nog even kort Patrick Swayze. En verder veel katten.

Oh en Doe Maar ook wel maar dan buttons en speldjes. Maar toen was ik nog heel jong.

MMcGonagall schreef op 13-12-2022 om 14:29:

Veel herkenning. Ik had Wham, Duran Duran (Andy en John), Wet Wet Wet, Rob Lowe, Mat Dillon.
Volgens mij heb je dat tegenwoordig niet meer, al die posters. Mijn oudste heeft nog wel geprinte plaatjes van internet opgehangen, maar jongste niets.

Mijn dochter print via gratis drukwerk websites allerlei plaatjes uit.  Veel "mood/design" foto's maar ook wel mensen waar ze fan van is.  Ze heeft een soort mozaïekmuur met postkaartjes waar dus regelmatig wat bijkomt en afvalt.  Geen grote posters inderdaad.

Wham! 

George Michael 

En later ook nog Gerard Joling.  

Periode lagere school had ik veel posters van katten, ik haalde die ook uit de Tina "snoesje van de week" (ofzo?).

George Michael 
Met in mijn tienerhoofd de illusie, onwetende van zijn voorkeur voor mannen, dat ik ooit mevrouw George Michael zou worden 

Tover-Feetje schreef op 13-12-2022 om 15:36:

George Michael
Met in mijn tienerhoofd de illusie, onwetende van zijn voorkeur voor mannen, dat ik ooit mevrouw George Michael zou worden

Hahahaha, ik heb dat vroeger ook nooit geweten hoor! Pas veeeeeel later toen iemand me vertelde dat hij op mannen viel…ik weigerde dat te geloven overigens 

Ik had in mijn vroege jeugd vooral Doe Maar en Rob Lowe..later veranderde dat in Prince.

Sassenach

Sassenach

13-12-2022 om 15:57 Topicstarter

Tover-Feetje schreef op 13-12-2022 om 15:36:

George Michael

Ook al had ik niet de illusie dat ik ooit mevr.  Panayiotou zou worden, had ik ook pas heel laat door dat George op mannen viel.

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

13-12-2022 om 16:20

Sassenach schreef op 13-12-2022 om 15:57:

[..]

Ook al had ik niet de illusie dat ik ooit mevr. Panayiotou zou worden, had ik ook pas heel laat door dat George op mannen viel.

Maar het was zo rond 1986 wel bekend dat hij gay was. Soort publiek geheim.

Rond mijn 11e werd ik fan van Whitney Houston en had ik posters van haar op mijn kamer. Ik geloof dat er later ook een verdwaalde Mariah Carey hing. 
Daarna hing er van alles uit de Hitkrant, ik herinner me nog Dylan van Beverly Hills 90210 en Johnny Depp. Waarschijnlijk zo rond mijn 14e. 
En vanaf mijn 16e begon mijn grunge periode, maar ik kan me niet herinneren dat ik posters van dat soort bands had hangen. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.