Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag v.d. dag 13/12/22: Van wie had je vroeger als puber posters boven je bed hangen?

De hitkrant en de popfoto stonden vol met posters van je favoriete popsterren en bands. Wie hing je daarvan in je puberkamer boven je bed?

Geen popster, maar een hele lange poster met paarden, zeker 150 cm. Die kwam midden in de nacht van de muur zetten, ik dacht dat de wereld verging!
Aan de andere muur hingen sterrenstelsels.
Deze liefhebberijen zijn overgenomen door mijn kinderen, op de deur van mijn dochters kamer hangt een paardenposter, heelalstickers zitten op de deur van mijn zoon.

Solid Harmonie… wie kent ze nog? 

Take That en ook een poster van de cast van Beverly Hills 90210. 

The Osmonds en vooral Donny Osmond.

filmposter van de film batman en robin met Clooney als batman.  Het was de eerste film die ik in de bios had gezien

Heel lang niets, tot ik halverwege de middelbare school een grote poster van mijn zus kreeg (als geintje) van die acteur die Legolas (LOTR) speelde, ook als zodanig uitgedost. Dat ik zijn naam niet meer weet, zegt hoe diep de liefde zat, haha. Hij speelde daarna ook in Pirates of the Caribbean. He, irritant, hoe heette hij nou...

Edit: Orlando Bloom dus.

afrodite05 schreef op 13-12-2022 om 08:13:

Heel lang niets, tot ik halverwege de middelbare school een grote poster van mijn zus kreeg (als geintje) van die acteur die Legolas (LOTR) speelde, ook als zodanig uitgedost. Dat ik zijn naam niet meer weet, zegt hoe diep de liefde zat, haha. Hij speelde daarna ook in Pirates of the Caribbean. He, irritant, hoe heette hij nou...

Orlando Bloom

Ik heb ook een lotr poster boven mijn bed gehad bedenk ik me net, maar dat was vooral omdat het een goede film was.

De backstreet boys! Alle muren hingen vol met posters 🥰

Heel veel Simon Le Bon 

En veel paarden en een beetje John Taylor, ook van Duran Duran.

Niet van een popster maar van Ted Neeley, de hoofdrolspeler uit Jesus Christ Superstar.

Herfstappeltaart schreef op 13-12-2022 om 08:17:

Niet van een popster maar van Ted Neeley, de hoofdrolspeler uit Jesus Christ Superstar.

😍 Ik heb hem een aantal jaar geleden nog live gezien met JCS. Die stem van die man, nog steeds geweldig.

Lollypopje schreef op 13-12-2022 om 08:18:

[..]

😍 Ik heb hem een aantal jaar geleden nog live gezien met JCS. Die stem van die man, nog steeds geweldig.

Zeker. Helaas is zijn uiterlijk wat achteruit gegaan  . De film heb ik indertijd drie keer gezien in de bios. Ik was er helemaal gek van.

Herfstappeltaart schreef op 13-12-2022 om 08:19:

[..]

Zeker. Helaas is zijn uiterlijk wat achteruit gegaan . De film heb ik indertijd drie keer gezien in de bios. Ik was er helemaal gek van.

Ja, ik zou er nu geen poster meer van ophangen 😂

Maar ik was wek verbaasd omdat Deep Purple niet meer Child in Time doet vanwege de hoge noten en Ted Neeley die in JCS echt nog met gemak haalde. Had dat niet verwacht.

Michael Jackson! Mijn hele kamer hing vol. 
Daarvoor (toen ik 10/11 jaar was)  had ik mijn eerste crush op Danny de Munk, als Ciske ❤️

niet van een popgroep. Ik had een megaposter hangen van wollegras in het moeras. Heb later nog wel eens gezocht naar de poster, helaas.
Ik heb vorige week nog 2 filmposters opgehangen.  Wildernis in Drenthe  en Habitat.  

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.