Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Voorjaar ☀️

Hoe haal jij de voorjaar naar binnen?
Haal je überhaupt de voorjaar naar binnen ?

ik heb mijn tulpen uit de kast gehaald....
Vorig jaar heb ik bij een bloemist nep tulpen gekocht. Met daardoor heen echte bosbestakken. Het heeft weken geduurd voordat ze hier thuis door kregen dat het neppers waren.  Ik heb er nu echte gageltakken doorheen. 

QuarterlyDinosaur18

QuarterlyDinosaur18

21-02-2025 om 18:18

Wat was het lekker vandaag, krijg er meteen energie van.
Na het sporten en douchen lentekleding (weg winterjas en warme trui) aan gedaan.
Veel gewandeld in de zon, leuk om weer volle terrassen te zien.
Eenmaal thuis alle ramen open gedaan, muziek opgezet en nu de vraag of ik nog ga schoonmaken. Morgenochtend kan ook

Roos57

Roos57

21-02-2025 om 18:31 Topicstarter

Dorestad schreef op 21-02-2025 om 18:06:

ik heb mijn tulpen uit de kast gehaald....
Vorig jaar heb ik bij een bloemist nep tulpen gekocht. Met daardoor heen echte bosbestakken. Het heeft weken geduurd voordat ze hier thuis door kregen dat het neppers waren. Ik heb er nu echte gageltakken doorheen.

Leuk . Ik zie nu neppers bij de appie .Maar vindt ze net te .

Ik ben een enorm zomermens en zit bij de 1e zonnestralen al op mijn balkon in de zon, niets zo heerlijk als de zon op je gezicht! Heb ik gisteren mijn wenkbrauwen laten tatoeëren, mag ik paar weken niet in de zon 🤬😡🥴

Roos57 schreef op 21-02-2025 om 18:31:

[..]

Leuk . Ik zie nu neppers bij de appie .Maar vindt ze net te .

Die vind ik dus ook lelijk.  

Hier was het inderdaad een stuk warmer dan de afgelopen dagen. Ik moest een eindje wandelen om foto's voor een project te maken en ik had te dikke sokken aan. Dunnere dan de afgelopen dagen, maar toch echt te warm voor vanmiddag! Mijn zweetvoeten waren erg gelukkig toen ik thuis mijn schoenen weer uit kon doen.

Lekker thuis in mijn werkkamer gewerkt in de zon, maar toen ik 's avonds naar beneden naar huiskamer+keuken ging, ben ik beneden aan de trap weer omgekeerd om naar boven te lopen om mijn thermoshirt aan te trekken, brrrrr, koud!

Ik heb gewoon een heel dubbel gevoel: ja het was fijn even zon en zacht windje te voelen. Maar het is februari. Toen mijn kind bijna 24 jaar geleden geboren werd, eind april ging ik met een winterjas aan naar het ziekenhuis, en ja ik kwam er met een lentekindje uit want toen was het dit weer. Dat was miss wat laat voor toen, maar dit is zo veel te vroeg. De klimaatverandering gaat zo snel. Hebben jullie dat dubbele gevoel dan niet?

Lexus schreef op 21-02-2025 om 20:53:

Ik heb gewoon een heel dubbel gevoel: ja het was fijn even zon en zacht windje te voelen. Maar het is februari. Toen mijn kind bijna 24 jaar geleden geboren werd, eind april ging ik met een winterjas aan naar het ziekenhuis, en ja ik kwam er met een lentekindje uit want toen was het dit weer. Dat was miss wat laat voor toen, maar dit is zo veel te vroeg. De klimaatverandering gaat zo snel. Hebben jullie dat dubbele gevoel dan niet?

Ja! Dat gevoel heb ik absoluut ook. Het klopt niet. Gisteren was het hier nog fris maar ik ben net opgestaan en de thermometer staat op 17,5 graden terwijl heel de nacht de luchtkoker heeft opengestaan en alle deuren.

Het regent nu, maar het is warmer dan gisteren hier. Ik zou het ook fijner vinden als de seizoenen zich gedragen zoals het hoort.

Roos57

Roos57

22-02-2025 om 14:16 Topicstarter

Hier ook regen . Noorden.

Regen.  Eega is de klimhortensia helemaal aan het terugsnoeien.  Onze schutting is finaal af.  Dus het moest wel. In maart komen de hulptroepen (vrienden,  familie) hier in 1 dag de nieuwe schutting plaatsen.  Ongeveer 65 meter.  Ik heb overigens gisteren mijn Datura's buiten neergezet.  Het was in de garage en in de schuur kouder dan buiten. 

Roos57

Roos57

23-02-2025 om 16:24 Topicstarter

En weer volop zon
Heerlijk

Ja hier nu ook een heerlijke dag. Heb zelfs het een en ander gesnoeid in de tuin.

Wij hebben gewandeld en ik heb de ramen gewassen.

Vandaag lekker in het zonnetje de plaatselijke kinderoptocht gekeken (carnaval). Lang geleden dat ik zoveel mensen langs de kant heb zien staan. In de zon zelfs de jas uit kunnen doen (had een spijkerjack aan).

Roos57

Roos57

05-03-2025 om 18:34 Topicstarter

zaterdag 18 graden 🎉 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.