Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Voor elk probleem een "geniale" puber oplossing.

Een topic om elkaar inzicht te geven in het nog niet op volwassen manier functionerende brein van de pubers en daar samen smakelijk om te lachen. 
Mijn idee is dat je het probleem omschrijft en dan vraagt hoe anderen denken dat jouw puber(s) Dat hebben opgelost.  De volgende keer dat je dan inlogt en er zijn ("foute") oplossingen gepost quote je je eigen post en schrijf je de oplossing erbij. 

Bakblik

Bakblik

16-07-2021 om 20:20 Topicstarter

To trapt af:
Puber ruimt de vaatwasser uit maar hij kan niet de hoge glazen op de bovenste plank zetten waar ze altijd staan. De kruk die ik altijd in de keuken heb staan ontbreekt.  Hoe heeft de puber dat opgelost. 

Bakblik schreef op 16-07-2021 om 20:20:

To trapt af:
Puber ruimt de vaatwasser uit maar hij kan niet de hoge glazen op de bovenste plank zetten waar ze altijd staan. De kruk die ik altijd in de keuken heb staan ontbreekt. Hoe heeft de puber dat opgelost.

Op het aanrecht staan.

De glazen in de vaatwasser laten staan

glazen op tafel gezet.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

16-07-2021 om 20:27

Nieuwe plank ingeruimd hiervoor; niveau lager dan de hoogste plank.

Bakblik

Bakblik

16-07-2021 om 20:29 Topicstarter

Bakblik schreef op 16-07-2021 om 20:20:

To trapt af:
Puber ruimt de vaatwasser uit maar hij kan niet de hoge glazen op de bovenste plank zetten waar ze altijd staan. De kruk die ik altijd in de keuken heb staan ontbreekt. Hoe heeft de puber dat opgelost.

Hij legt de glazen in de kast op een lagere plank op zo'n manier dat ze vanzelf op het aanrecht "rollen" als ik de kast open doe. Val van 1,5 m was fataal,  glazen in de vuilnis bak.

Ja mam, ze waren te hoog om op die plank te staan, dus heb ik ze maar neergelegd, net als in de kastjes in de caravan. 

Dat dat kastje een randje heeft om te voorkomen dat er dingen uit rollen was hem dan weer even niet opgevallen. 

Bakblik schreef op 16-07-2021 om 20:29:

[..]

Hij legt de glazen in de kast op een lagere plank op zo'n manier dat ze vanzelf op het aanrecht "rollen" als ik de kast open doe. Val van 1,5 m was fataal, glazen in de vuilnis bak.

Ja mam, ze waren te hoog om op die plank te staan, dus heb ik ze maar neergelegd, net als in de kastjes in de caravan.

Dat dat kastje een randje heeft om te voorkomen dat er dingen uit rollen was hem dan weer even niet opgevallen.

😂

Bakblik schreef op 16-07-2021 om 20:29:

[..]

Hij legt de glazen in de kast op een lagere plank op zo'n manier dat ze vanzelf op het aanrecht "rollen" als ik de kast open doe. Val van 1,5 m was fataal, glazen in de vuilnis bak.

Ja mam, ze waren te hoog om op die plank te staan, dus heb ik ze maar neergelegd, net als in de kastjes in de caravan.

Dat dat kastje een randje heeft om te voorkomen dat er dingen uit rollen was hem dan weer even niet opgevallen.

Nu hebben de sceptici weer wat tegen de maatregelen ''de 1.5m samenleving is zelfs dodelijk voor glazen.'' 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

16-07-2021 om 21:44

Bakblik schreef op 16-07-2021 om 20:29:

[..]

Hij legt de glazen in de kast op een lagere plank op zo'n manier dat ze vanzelf op het aanrecht "rollen" als ik de kast open doe. Val van 1,5 m was fataal, glazen in de vuilnis bak.

Ja mam, ze waren te hoog om op die plank te staan, dus heb ik ze maar neergelegd, net als in de kastjes in de caravan.

Dat dat kastje een randje heeft om te voorkomen dat er dingen uit rollen was hem dan weer even niet opgevallen.

Bijna goed!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.