Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vlek op houten vloer

heeft iemand de tip tegen een bruine ingetrokken vlek op de houten vloer. Denk dat het van gele dasty is waar ik laatst mijn vloerkleed mee heb schoon proberen te maken.

heb al groene zeep, intensief reiniger speciaal voor vloeren en ontweringswater gebruikt maar de vlek blijft.

Sophia_!

Sophia_!

13-07-2021 om 10:01

dat wil ik ook wel weten. Ik heb alles al geprobeerd,  dus ik ben bang dat het schuren wordt. 

Als het er echt in zit, zal je inderdaad het hout waar de vlek in zit eraf moeten schuren.. En dan hopen dat het niet al te diep is ingetrokken.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

13-07-2021 om 12:32

Hoe is je vloer afgewerkt? Lak? Olie? Was?
En hoe storend is het? Mijn ervaring is dat verkleuringen (laat geen sodawater op je vloer lekken....) met de tijd voor een groot deel bijtrekken. Zeker als je een wat gemêleerde kleur hebt valt het dan veel minder op.

Blijft het erg opvallend, dan is schuren en opnieuw afwerken waarschijnlijk de enige oplossing. En dan moet je hopen dat t niet te diep in je vloer is getrokken want dan heb je straks een kuil.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.