Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vertel waar je vandaan komt, zonder te vertellen waar je vandaan komt.

Wat is zó typisch iets van jouw geboorte stad/dorp/land dat je aan de hand daarvan kunt uitleggen waar je vandaan komt? Zonder te benoemen waar dat dan precies is. 

(Anderen mogen raden, en je mag bevestigen of ontkennen - hoeft niet). 

Bakblik schreef op 02-11-2021 om 06:46:

[..]

Schagen?

Correct! Dit klopt

En later is Karin Bloemen idd naar Alkmaar verhuisd
Maar officieel komt ze net als Gerard Joling uit Schagen
Ik woon dus ergens in die regio
Voor het dorpje waar ik woon had ik ook wel hints, maar  dan word ik heel herkenbaar ben ik bang aangezien het het heel klein durrep is

Ik wil niet opscheppen maar ik ga wel heel goed met het geven van goede antwoorden

Over ufo's gesproken. Waar staat er een op het dak van de inktpot?

MijnNaamIsHaas73 schreef op 02-11-2021 om 08:43:

Over ufo's gesproken. Waar staat er een op het dak van de inktpot?

Utrecht

nlies schreef op 02-11-2021 om 00:21:

[..]

Nee, Zundert volgens mij

Ook niet  . In de herfstvakantie hebben we om het jaar ook nog vogelverschrikkers

Vrouw85 schreef op 02-11-2021 om 09:09:

[..]

Ook niet . In de herfstvakantie hebben we om het jaar ook nog vogelverschrikkers

Valkenswaard?

Vrouw85 schreef op 02-11-2021 om 09:09:

[..]

Ook niet . In de herfstvakantie hebben we om het jaar ook nog vogelverschrikkers

Lichtenvoorde?

aan het eind van de straat, als je ons dorp uitloopt, beland je in een wandel/fietsgebied waar altijd veel toeristen komen. Met corona stukken minder, dan komen er dagjesmensen uit eigen land.
Raad het dorp! 

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

02-11-2021 om 09:39

Wat is dit een geweldig topic geworden. Ik leer elk moment weer bij. Veel leuker dan aardrijkskunde vroeger op school

Wilgenkatje- schreef op 02-11-2021 om 09:35:

aan het eind van de straat, als je ons dorp uitloopt, beland je in een wandel/fietsgebied waar altijd veel toeristen komen. Met corona stukken minder, dan komen er dagjesmensen uit eigen land.
Raad het dorp!

Kinderdijk?

Regendrup.

Regendrup.

02-11-2021 om 09:46 Topicstarter

Coreopsis schreef op 02-11-2021 om 09:39:

Wat is dit een geweldig topic geworden. Ik leer elk moment weer bij. Veel leuker dan aardrijkskunde vroeger op school

Hahaha ja echt he! Had niet verwacht dat het zo leuk zou uitpakken 

Wilgenkatje- schreef op 02-11-2021 om 09:35:

Raad het dorp!

Ouddorp?

Rondstruiner schreef op 02-11-2021 om 09:17:

[..]

Valkenswaard?

Dat denk ik ook.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.